Jak łączyć online z offline dzięki mobile?

Temat numeru

Dane z lokalizacji to unikalna wiedza o użytkownikach odwiedzających określone miejsca, ukazująca ich przyzwyczajenia i styl życia. Dodatkowo możliwe jest łączenie ich z informacjami z używanych aplikacji oraz stron, co pozwala na otrzymanie szczegółowej charakterystyki badanych osób. W efekcie możemy lepiej poznać klientów, także tych konkurencji, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych.

Rys. 1. Selectivv – jakie dane z urządzeń mobilnych zbieramy?

W jaki sposób gromadzone są dane?

Gdy użytkownik urządzenia mobilnego otworzy stronę internetową lub aplikację zawierającą przestrzeń reklamową, na której widnieje reklama wyświetlana przez Selectivv, firma otrzymuje podstawowe informacje z urządzenia przenośnego wraz z indywidualnym numerem użytkownika (GAID/IDFA). Jesteśmy połączeni z sieciami reklamowymi, co daje nam dostęp do 200 tys. aplikacji i 15 milionów stron internetowych.

POLECAMY

Reklama na smartfonach

Geotargetowanie
Jeżeli efektywność i zasięg stanowią nasze podstawowe cele i wiemy, w których miejscach przebywają nasi potencjalni klienci, warto wybrać geotargetowanie. Realizacja ta polega na emisji kampanii do użytkowników w dowolnych lokacjach – w krajach, regionach, miastach, centrach handlowych itd. Lokalizacja naszych odbiorców nie musi sprowadzać się do ich fizycznej obecności, ale chociażby do korzystania z określonych aplikacji lub ich grup. Mamy możliwość wyświetlania reklam osobom korzy­stającym:

  • z konkretnej aplikacji, 
  • konkurencyjnych aplikacji,
  • aplikacji z wybranych kate­gorii.

Profile behawioralne
Zainstalowane w telefonie aplikacje i odwiedzane strony mobilne umożliwiają poznanie nawyków i zachowań konsumentów. W ramach platformy DMP (Data Management Platform) Selectivv gromadzi i analizuje dane z kanał...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy