Eksperci w ogniu pytań

Eksperci w ogniu pytań

Poznaj potencjał skutecznych reklam wideo, dowiedz się, na co, zdaniem ekspertów, najlepiej postawić podczas budowania strategii, a co warto pominąć.

Jak stworzyć skuteczny przekaz wideo – co działa, a co warto pominąć? 

Michał Taranta
Director od Operations w Kinesso Polska. Odpowiada za rozwój produktów oraz automatyzację procesów biznesowych. Obserwator zmian i trendów zachodzących w obszarze mediów cyfrowych. Ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem, które budował, pracując w agencjach mediowych i mediach. Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG, Motoryzacja, OTC, Retail, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację. 

POLECAMY

Wraz ze zmianami w sposobie konsumpcji treści wideo przez społeczeństwo w Polsce reklamodawcy stają przed wyzwaniem – czy i jak bardzo powinno zmienić się ich podejście do komunikacji w tym kanale. Elementy, które według mnie powinny niezmiennie być zabezpieczone, to:

  • dopasowanie komunikatu do potrzeb odbiorców;
  • konstrukcja przekazu uwzględniająca możliwość pominięcia reklamy;
  • dopasowanie do rozdzielczości ekranu, który odpowiada za znaczący udział w wyświetleniach – znalezienie kompromisu między bardzo dużym udziałem mobile oraz rosnącym udziałem Connected TV.
     

Jednocześnie myślę, że możemy już mniej zasobów angażować w zachowan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy