E-commerce - zestawienie 15 narzędzi i wtyczek, które zwiększą efektywność twoich działań

Temat numeru

Nie możesz prowadzić skutecznego e-commerce, jeśli nie będziesz wiedział, czego oczekuje od Ciebie użytkownik. W skutecznej sprzedaży online należy wyjść naprzeciw oczekiwaniom i efektywnie pobudzić chęć zakupową użytkownika. Zestawienie prezentuje narzędzia o różnych funkcjonalnościach i zastosowaniu, które pomogą wprowadzić elementy zwiększające skuteczność prowadzonych działań i pozwolą zautomatyzować część procesów sprzedażowych.

Bing Webmaster Tools

Microsoftu przedstawiać nikomu nie trzeba, ale nie wszyscy pewnie wiedzą, że gigant z Redmont posiada własną wyszukiwarkę internetową. Bing, bo o niej mowa, nie zagraża, co prawda, dominacji wyszukiwarki Google, ale w swoim arsenale ma konkurencyjne narzędzie do Google Search Console. Bing Webmaster Tools oprócz analogicznych funkcji, jakie są w GSC, umożliwia skanowanie serwisu pod kątem błędów SEO (do 1000 urli jednorazowo) oraz dostęp do usługi Microsoft Clarity – analiza behawioralna (zapis sesji, mapy ciepła, insights). Dostęp do usługi Bing jest bezpłatny.

POLECAMY

Surfer + Keyword Surfer

Jeśli pracujesz nad poprawą widoczności sklepu internetowego, to na pewno dużo energii poświęcasz na pracę z treścią, szukanie kalorycznych fraz, które będą wyszukiwane przez użytkownika i docenione przez algorytmy Google. Aby poprawić efektywność planowanych działań contentowych, możesz wykorzystać Content Planner i SERP Analyzer, moduły, które są składowymi Surfer. Twórcy narzędzia udostępnili bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki Chrome, które pozwala w szybki sposób poznać wolumen wyszukiwań, liczbę słów wykorzystaną w linku poszczególnego wyniku i liczbę wystąpień frazy w treści. Bez konieczności wchodzenia w poszczególne linki możesz ocenić konkurencję pod kątem dostarczonej treści, np. dla kart produktowych czy wpisów blogowych.
 

Rys. 1. SERP Analyzer w Surfer. Źródło: Surfer

Answer the public

Dobrej jakości teksty, dopasowanie tematyczne odpowiadające zapytaniom użytkowników jest kluczowe dla budowania widoczności...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy