Dane – to wysokooktanowe cyfrowe paliwo dla firm

Aktualności
Dane to paliwo, które napędza nowoczesny silnik marketingowy. Spadające koszty technologii spowodowały, że noszący znamiona skansenu biznesowego obszar działalności firm przetransformował się w wehikuł czasu, który pomaga w przenoszeniu przedsiębiorstw do przyszłości - jak słynny De Lorean za kierownicą którego zasiadał Matry McFly w drugiej części “Back to the future”. Co wobec tego tracą firmy, które odmawiają przejażdżki?

Era internetu rzeczy (IoT) doprowadziła do eksplozji ilości generowanych danych, do czego najmocniej przyczyniła się rewolucja mobilna. Według szacunków Boston Consulting Group liczba połączeń mobilnych ma wzrosnąć trójkrotnie w ciągu najbliższych lat - z 7,5 mld w 2017 r. do 25,1 mld w 2025.

POLECAMY

“Rewolucja zjada swoje dzieci”, twierdził Georges Danton. Nie inaczej jest w tym przypadku - popularyzacja dostępu do sieci oraz ciepłe przyjęcie przez konsumentów coraz większej ilości: czujników, sensorów, urządzeń monitorujących naszą aktywność, posługujących się geolokalizacją czy wprowadzenie systemów do rozpoznawania twarzy sprawiły, że ludzie decydując się  na przekroczenie progu internetu, automatycznie zrzekli się anonimowośc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy