Cut the Mustard wygrywa przetarg na prowadzenie kanałów social media H&M na 5 rynkach

Aktualności
Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej. Od 1 lutego agencja wspiera szwedzką markę odzieżową w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media. Przez 2 lata Cut the Mustard będzie odpowiadać za działania na 5 rynkach Europy Środkowo – Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim, rumuńskim i węgierskim.

Współpraca jest wynikiem wygranego przez Cut the Mustard przetargu, rozstrzygniętego przez H&M w połowie grudnia ubiegłego roku.

PO...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy