W bieżącym wydaniu znajdziecie:
- VIP: W jaki sposób youtuberzy zmieniają
podejście e-marketerów do wideo
w sieci? Rozmowa z Barbarą Sołtysińską,
szefem sieci LifeTube i IndaHash
- Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców dzięki odpowiednim technikom segmentacji
- Jak zbudować własną bazę subskrybentów? Sprawdzone sposoby
na pozyskanie adresu e-mail - Znaleźć właściwy klucz do konwersji.
Wielowymiarowe testowanie i optymalizacja mailingów reklamowych - Projektowanie e-mailingów i newsletterów A.D. 2016 – trendy oraz tips & tricks
- Od wysyłki do analityki – co mierzyć, w jaki sposób i jak się rozliczać, by osiągać ponadprzeciętne OR, CTR i CTOR?
- Skuteczny landing page w procesie zbierania leadów
- E-mail marketing dalej trzyma się
nieźle. Jak dzisiaj optymalizować
e-mail pod działania sprzedażowe - 5 najskuteczniejszych rozwiązań
marketing automation dla e-commerce - Efekt PEPSI … czyli 5 sposobów na wzrost sprzedaży, których nie doceniasz (cz. II)
- Jak dotrzeć do każdego internauty w Polsce? Reklamy napędzane danymi od A do Z
- Nie tylko makiety. Praca nad
systemem transakcyjnym od A do Z - Jak mierzyć skuteczność kampanii
reklamowych w mediach społecznościowych? - Customer journey, czyli rola e-mail
marketingu na ścieżce zakupowej - 50 twarzy wideo, czyli jak łączyć
obrazy z efektywnością w reklamie - Marketing z niskim budżetem – czy to w ogóle możliwe?
- Krótki kurs nawigacji po lukach w ścieżce zakupowej. Przyczyny porzuceń stron i koszyków na podstawie analizy ścieżek zakupowych w kilkudziesięciu polskich sklepach i serwisach online
- Szwajcarski nóż agencji, czyli 3 kroki
do poprawy konwersji Twojej strony
internetowej - Najsprytniejszy content w mieście