E-mail marketing i marketing automation

2018-10-19 12:46:00

W najnowszym wydaniu Magazynu Online Marketing znajdziesz:

  • WYWIAD SPECJALNY -  Kultura w internecie, czyli „wyższy poziom sieci”
  • E-mail marketing benchmark 2018 – co mierzyć, jak oceniać i porównywać dane do rynkowych wskaźników?
  • Jak profesjonalnie zarządzać bazą mailową?
  •  5 pomysłów na skuteczną personalizację – co angażuje i sprzedaje w indywidualizacji przekazu w e-mail marketingu?
  •  Targetowanie – od podstaw do data-driven e-mail marketingu
  • Automatyzacja i e-mail marketing – 6 inspiracji z różnych branż, które zachwycają efektywnością
  • Jak tworzyć skuteczne i klikalne kreacje pod mobile i desktop? Dobre i złe praktyki
  •  Jak omijać folder spam?
  • Messenger marketing – przyszły następca e-mail marketingu
  • Zacznijmy inaczej, czyli strategia reverse thinking jako klucz do efektywnej komunikacji
  • Lead leadowi nierówny, czyli jak generować wysokiej jakości leady w B2B
  • Jak marki premium wykorzystują social media do celów wizerunkowych?
  • Jak dotrzeć tam, gdzie nikt nie dotarł? Sztuka wyszukiwania osób i informacji na LinkedIn
  • Przychodzi klient do agencji…
  • Jak dotrzeć do 97% klientów, którzy nie kupili od razu
  • Człowiek i technologia – trendy human2human
  •  Muzyka w przekazie marketingowym, czyli prosta
  • droga do władzy nad umysłami konsumentów
  •  Sztuczna inteligencja w działaniach marketingowych
  • 6 etapów budowania marki w kampanii reklamowej
  •  E-commerce w kulturze? Kto to słyszał?
  • FELIETON - Co mają wspólnego Google i RODO?
  • Case study kampanii ING. Sprzedawaj dużo i skutecznie dzięki SMS-om
  • Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o zmianach w Google w 2018 r.
  •  10 MARKETERA
ZNAJDŹ NAS: