Skuteczne kampanie marketingowe od A do Z

2018-08-21 10:00:13

W najnowszym wydaniu Magazynu Online Marketing znajdziesz:

  • Media społecznościowe na każdym etapie ścieżki zakupowej
  • Jak planować kampanie na Facebooku w oparciu o zainteresowania?
  • Analiza efektywności kampanii reklamowej – jak badać skuteczność działań online?
  • Jak łączyć desktop, mobile i offline, by osiągać ponadprzeciętne rezultaty, czyli Top 4 zintegrowanych kampanii reklamowych (i kilka innych, o których warto wspomnieć)
  • Trafniej i precyzyjniej – innowacyjne metody badawcze pomagają tworzyć skuteczne kampanie reklamowe
  • Jak wybrać i rozliczać agencję digitalową?
  • Progammatic advertising w czterech krokach – jak zaplanować, ustawić i zmierzyć kampanię RTB
  • Digital marketing produktów premium. Jak komunikować online, by zachwycać – 8 kroków do sukcesu
  • Cannes Lions 2018 – pięć nagrodzonych kampanii, które warto zapamiętać
  • FELIETON SPECJALNY - Cannes w tym roku – taki jak mundial
  • Content to commerce
  • Jak sprzedawać więcej? 10 sposobów na wyższą konwersję w e-commerce. Cenne wskazówki od specjalisty z serwisu homebook.pl
  • Seo 2018 – co i jak optymalizować we własnym zakresie, a za co (i ile) warto zapłacić?
  • Jak projektować nowoczesne serwisy informacyjne?
  • Po co mi te slajdy? O roli wizualizacji w wystąpieniu publicznym
  • Jak prowadzić skuteczne działania PR-owe w internecie?
  • Potęga dosprzedaży, czyli co zrobić, żeby sprzedawać jak Amazon
  • Biznes jest jednym wielkim problemem Big Data
  • Jak systemowo układać marketingowe puzzle?
  • Viewability – problem czy szansa?
  • Potencjał reklamowy mms i jego wpływ na sprzedaż
  • 3 filary komunikacji w social mediach (cz. 1)
  • Recykling treści w mediach społecznościowych, czyli co jeszcze możemy zrobić z naszymi treściami
  • 10 MARKETERA
ZNAJDŹ NAS: