Skuteczna sprzedaż w internecie dla małej i średniej firmy

2017-10-27 13:37:07
  • 3 pomysły na optymalizację Landing page, które mogą Cię zrujnować oraz metoda, jak tego uniknąć
  • Wzorcowa strona sprzedażowa online. Dekalog praktyków
  • Top 10 newralgicznych czynników i wskaźników
  • Audyt sklepu online krok po kroku – checklista e-commerce
  • Płatna reklama w internecie – co wybrać: FacebookAds czy AdWords?
  • Łatwo, bezboleśnie, przyjemnie – czyli 5 zasad podejścia do komunikacji opartej na skutecznej strategii digitalowej
  • Jak 1% CR więcej przekłada się na wynik? 10 pomysłów na wyższą konwersję
  • Projektowanie sprzedażowych kreacjibanerowych – o czym pamiętać, a czego unikać?
  • Jak planować media, optymalizować działania i kupować powierzchnię pod kątem kampanii sprzedażowych?
  • Jak wykorzystać własne zasoby do pozyskania klientów? E-mailing, SMS, baza fanów i użytkowników?
  • Mailing sprzedażowy od A do Z – jak projektować chętnie otwierane i klikane wiadomości na desktopach i smartfonach
  • Pinterest, Instagram, Twitter i Snapchat dla e-commerce! Czy niszowe social media przekładają się na sprzedaż?
  • Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie? Scenariusze kryzysowe, reakcje na negatywne komentarze i zarządzanie strategią obronną
  • Goń się, leszczu! Czyli 7 powodów, dla których nie kupię od Ciebie (cz. 2)
  • RODO – co tak naprawdę oznacza dla przedsiębiorców? (cz. 1)
  • 8 sposobów na wykorzystanie Google AdWords na niszowych rynkach
  • Jak pozyskiwać linki zewnętrzne przy ograniczonym budżecie? Linkbuilding dla dużych i małych firm…
  • Jak wspomóc pozycjonowanie sklepu internetowego? Porady dla początkujących
  • Lifting newslettera – co testować, jak modyfikować i kiedy wysyłać, aby porwał (i przyniósł) miliony?
  • Jak maksymalizować efekt ROPO, czyli Instagram dla e-commerce
ZNAJDŹ NAS: