Jak skutecznie wykorzystać dane do zwiększenia sprzedaży?

W najnowszym wydaniu Magazynu Online Marketing znajdziesz:

2017-08-25 12:47:46
  • Jak skutecznie wykorzystać możliwości remarketingu w Google AdWords - pomysły na listy remarketingowe
    i kreacje reklamowe
  • Czym jest Google Data Studio i jak z niego korzystać?  
  • Google Optimize - jak robić eksperymenty i w opraciu o wyniki podejmować trafne decyzje?
  • Dane i analityka w performance – jak poprawnie definiować cel, optymalizować oraz wyciągać wnioski w sprzedaży online?
  • W jaki sposób mierzyć skuteczność kampanii online? Praktyczny przegląd kluczowych parametrów oceny reklamy i promocji w sieci
  • Co, kiedy i w jaki sposób analizować w mediach społecznościowych? – przewodnik social media analityka. Typowe błędy i praktyczne wskazówki
  • Modelowanie w oparciu o dane – co musisz wiedzieć i jak wykorzystać look-a-like audience na Facebooku?
  • Jak skutecznie podglądać konkurentów?
  • 1st, 2nd, 3rd party data – jak wykorzystywać dane w marketingu?
  • WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?
  • Jak zorganizować konkurs na Facebooku zgodny z prawem?
  • Social selling – jak pozyskiwać leady w sektorze B2C?
  • Rentowność i rozwój sklepu internetowego – 3 kwestie, o których nie możesz zapomnieć, prowadząc biznes e-commerce
  • Co monitorować, jak wyciągać dane i optymalizować w ramach działań SEO?
  • Infografika – content marketing krok po kroku
  • Goń się, leszczu! Czyli 7 powodów, dla których nie kupię od Ciebie (cz. 1)
  • Jak optymalizować sprzedaż na Allegro? TOP 7 elementów do diagnostyki – dobre praktyki i unikanie błędów
  • W jaki sposób automatyzować proces komunikacji z wykorzystaniem e-mail marketingu? Projektowanie ścieżek krok po kroku
  • Klient, agencja, influencer – pułapki codziennej współpracy w kontekście budowania długotrwałych relacji
  • Jak Reserved pracuje nad optymalizacją współczynnika konwersji?
ZNAJDŹ NAS: