SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Redakcja

Magazyn Online Marketing tworzą pasjonaci, specjaliści, technicy, graficy oraz sztab ludzi, którzy dbają o to, aby każde wydane było perfekcyjne.

Magazyn Online Marketing Polska wydawany jest przez Wydawnictwo Forum Media Polska, oddział międzynarodowego giganta wydawniczego Forum Media GmbH z siedzibą niedaleko Monachium. 

Za każdym razem przy projekcie pracuje kilkanaście osób dbających o jakość publikowanych materiałów oraz sprawujących pieczę nad graficzną i dystrybucyjno-promocyjną warstwą działań. 

Magazyn Online Marketing jest organizatorem najbardziej merytorycznego wydarzenia w branży marketingu: Kongres Online Marketing - jest to pierwsza konferencja szkoleniowa, która gromadzi blisko 800 uczestników. 

Redakcję Magazynu Online Marketing od lat tworzą młodzi i energiczni ludzie, którzy znakomicie wyczuwają potrzeby rynku. Przy wsparciu doświadczonych kolegów związanych z procesem produkcji tworzą dream team, który w pocie czoła dostarcza Wam codziennie świeże i wyselekcjonowane informacje. Poznajcie ich bliżej:

 

Joanna Czeladzińska, Szef Pionu E-Biznes >> redaktor naczelna Magazynu Online Marketing, odpowiedzialna za rozwój produktów oraz eventów

Marta Przewoźna, Head of Marketing and Communications >> redaktor naczelna Social Media Managera, odpowiedzialna za część projektową, promocję eventów i czasopism, a także rozwój nowych i obecnych produktów

Artur Maciorowski, Redaktor prowadzący Magazynu Online

Anna Kołodziej, Project Manager >> redaktor prowadząca Magazynu Social Media Manager, odpowiedzialna za skład za skład czasopisma Event Management Polska oraz organizację eventów

Agnieszka Zwolan, Project Manager >> redaktor prowadząca magazynów Nowa Sprzedaż oraz E-commerce Polska oraz organizację

Karolina Rewolte, Junior Project Manager >> odpowiedzialna za skład Magazynu Online Marketing i organizację eventów

Małgorzata Sieradzka, Brand manager >> odpowiedzialna za działania reklamowe i sponsoring

Małgorzata Skocz, Brand manager >> odpowiedzialna za działania reklamowe i sponsoring

 

Magazyn Online Marketing nie wychodziłby również bez wsparcia sztabu technicznego: Piotra Korytowskiego, redaktora technicznego, Alicji Januszewskiej – korektorów i Radka Śmigielskiego, Darka Tuszyńskiego odpowiedzialnego za skład, Jacka Juszczyka realizującego dla nas działania w sferze on-line oraz przychylności Dyrekcji Wydawnictwa.

2017-07-06 11:21:52
ZNAJDŹ NAS: