Co zrobić, żeby zostać eventowym przywódcą z prawdziwego zdarzenia? Czy wystarczy skupić się na odnalezieniu wyjątkowego miejsca, ciekawych artystów i prelegentów, szczegółowo zaplanować program, zaprojektować identyfikację wizualną i zmieścić się w budżecie? Zaobserwowałem, że bardzo często w trakcie zarządzania wydarzeniami pojawia się pokusa, aby skupić się jedynie na technicznych aspektach,
które wydają się najistotniejsze...

- Strona główna
- Materiały do pobrania
Do tego materiału mają dostęp wyłącznie Prenumeratorzy
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
- Strona główna
- Materiały do pobrania
- O autorze
- Artykuły tego autora
- Podobne artykuły