#TygodnikOM - 22 października 2018

Witajcie w nowym tygodniu :) Co wydarzyło się w branży online marketingu w ciągu ostatnich siedmiu dni? #TygodnikOM

2018-10-22 08:41:39

Mark Zuckerberg do dymisji? - https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mark-zuckerberg-odwolany-z-facebooka-postulat-inwestorow

Wiemy już, co będzie marketingowym trendem na Instagramie w 2019 roku  - https://marketingprzykawie.pl/espresso/piec-marketingowych-trendow-instagramie-2019-r/

Facebook i ograniczenia dla reklam niskiej jakości - https://newsfeed.pl/facebook-ograniczenia-reklamy-niskiej-jakosci/

Facebook mocno stawia na grupy. Dowód? Kolejny krok w stronę ich rozwoju, czyli udostępnienie hybrydy grup i Messengera. https://newsfeed.pl/facebook-messenger-chat-grupy/

Uwaga na zmiany w polityce licencyjnej Google! Od 29 października producenci urządzeń mobilnych będą musieli uiszczać opłaty za usługi firmy takie jak Sklep Google Play. https://marketinglink.pl/google-zmienia-sposob-licencjonowania-aplikacji-na-androida/?fbclid=IwAR3sHq693E5ewVAYoBlTau85uM54re9CP6Ildhl-H6ojWpsV23zvKgGs1RI

Ukrywanie błędu w sposobie obliczania średniego czasu oglądania wideo na Facebook’u https://socialpress.pl/2018/10/reklamodawcy-pozywaja-facebooka-za-zawyzanie-statystyk-wideo?fbclid=IwAR0I2-6Gw31O7hRxjaXdqcPqJe5QDvMDWF_7sTLVjm7Sq30RNIXi9aRvTck

Top platformy społecznościowe  - Facebook, Pinterest, Google+ i GG tracą, tymczasem w górę  rotują Wykop, WhatsApp i Musical.ly  - https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-pinterest-google-i-gg-traca-w-gore-wykop-whatsapp-i-musical-ly-top-platform-spolecznosciowych

Jak wykorzystać potencjał reklamowy SEO, Google AdWords i Facebook’a? - https://www.spidersweb.pl/2018/10/reklamy-na-facebooku-kurs-udemy.html

ZNAJDŹ NAS: