Play wraz z Youtuberami przywraca Magię Świąt

Play zaprosił internetowych twórców do świątecznych przygotowań. Rywalizując między sobą, będą wypełniać świąteczne zadania wyznaczone im przez internautów. Trwa pierwszy etap kampanii przygotowanej dla Play przez artegence.

2015-12-09 12:11:35

Play zaprosił internetowych twórców do świątecznych przygotowań. Rywalizując między sobą, będą wypełniać świąteczne zadania wyznaczone im przez internautów. Trwa pierwszy etap kampanii przygotowanej dla Play przez artegence.

W świątecznym pojedynku w szranki stanęli: Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam sprzedawcy Play.

Na stronie https://swietazplay.pl/ internauci wybierają zadania dla bohaterów akcji, np. ulepienie w domu bałwana, opakowanie się na prezent czy… wystylizowanie się na świątecznego renifera. Spośród nagranych przez nich filmów z realizacją zadania internauci wybiorą ten najlepszy. Następnie role się odwrócą – to internauci będą musieli odpowiedzieć na pytanie konkursowe, aby walczyć o jedną z aż 60 nagród.

Główna nagroda to m.in. spotkanie z tym influencerem, którego film dostał największą liczbę głosów. Za koncepcją kreatywną kampanii stoi agencja artegence.

Maria Wagner
Artegence

ZNAJDŹ NAS: