Raport BioStat w Magazynie Online Marketing

W najnowszym numerze Magazynu Online Marketing podejmujemy temat BRANDINGU. Wśród artykułów napisanych przez znanych ekspertów z branży marketingu internetowego znajdziecie tym razem również interesujący raport przygotowany przez BioStat®.

2019-05-06 08:14:58

Agencja badawcza specjalizująca się w market research dokładnie zbadała, jak marki wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Okazuje się, że stosunek klientów do marek zmienia się wraz z wiekiem. Inaczej na brand reagują kobiety i mężczyźni. Skąd bierze się lojalność wobec marek? I dlaczego za niektóre z brandów jesteśmy skłonni zapłacić więcej niż za inne? Tego i jeszcze więcej dowiecie się z lektury najnowszego magazynu!

"Badania marki należą do kategorii badań, które wymagają ogromnej precyzji. Po pierwsze chodzi o opracowanie narzędzia, które umożliwi zdobycie wiedzy o stosunku konsumentów do marki, a po drugie – o rzetelne pozyskanie danych. Różnorodna obecność brandu na rynku wpływa na decyzje konsumenckie w sposób, który często jest trudno uchwytny. Nasze doświadczenie badawcze, w tym również autorskie narzędzia, umożliwiają zdobywanie unikatowej wiedzy o markach, rynku i konsumentach. Cyklicznie prowadzone badania marki oraz jej pozycji na tle konkurencji ma istotny wpływ na strategię marketingową, a także na realizowane przez markę zyski." - podkreśla Rafał Piszczek, Prezes Zarządu, Agencja Badawcza BioStat®.

ZNAJDŹ NAS: