Światowi TOP marketing influencerzy na Infoshare w Gdańsku! - Organizatorzy ujawniają szczegóły Marketing Stage

Już 8-9 maja podczas 2 dni Infoshare na Marketing Stage zobaczymy takich ekspertów jak Chris Penn czy Scott Brinker. Nie zabraknie twórczych wizjonerów - Bryana Kramera, Marka Schaefera, Pawła Tkaczyka czy Jacka Kotarbińskiego, którzy podzielą się wiedzą z uczestnikami konferencji już za miesiąc w Gdańsku.

2019-04-15 13:38:21

Kreatywność i technologia w marketingu to dwa akcenty, na które postawili w tym roku organizatorzy. Wśród prelegentów nie zabraknie nazwisk, które znalazły się na liście The Top 50 Social Media Marketing Influencers według Top Rank Marketing. Co czeka na marketerów podczas tegorocznej, 13. edycji Infoshare?

O martechu i innych, kluczowych trendach w branży marketingowej opowie Scott Brinker (HubSpot),  który wystąpi również na Inspire Stage - największej scenie Infoshare. W wystąpieniu The New Rules of Marketing Technology & Operations opowie m.in. o automatyzacji i centralizacji procesów oraz o tym jak wdrażają je najnowocześniejsze zespoły marketingowe na świecie.

Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) w swojej prezentacji opartej na książce “Marketing Rebellion” przedstawi zaskakujące odkrycie nowych realiów konsumenckich. Wyjaśni, w jaki sposób zmienić strategię biznesową i wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne  aby zbudować stabilny biznes w cyfrowej erze.

Na scenie zobaczymy także Christophera Penna (Trust Insights), który poruszy temat zastosowania sztucznej inteligencji w rozwiązaniach marketingowych oraz Brayana Kramera (PureMatter).

Na Infoshare nie zabraknie również największych polskich nazwisk z branży marketingowej.

Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com) w swojej prelekcji Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka? opowie o możliwościach, jakie sztuczna inteligencja stwarza w marketingu. Wyjaśni, jak działają jej algorytmy i w jaki sposób przetwarzane są dane o użytkownikach.  Opowie jak, dzięki wykorzystaniu AI w marketingu, zmieni się nasze życie w najbliższej dekadzie.

Tajniki storytellingu zdradzi Kamil Kozieł (PrezART). W swojej prezentacji Narracje zmieniające postawy odbiorców poszuka odpowiedzi na pytanie "Jak pisać?" i "Jak przekonywać?" tych, do których adresujemy nasze treści. Zdradzi, jak stworzyć dobry szkielet, po którym projektant komunikacji marketingowej mógłby się sprawnie poruszać, aby angażować odbiorców.

Janina Bąk, twórczyni bloga Janina Daily opowie o tym skąd wiemy, czy nasze dane i wyniki badań dobrze oddają rzeczywistość, i czy prawdą jest, że statystyka nigdy się nie myli. A także o narzędziu najważniejszym dla każdego badacza – zdrowym rozsądku.

Paweł Sala z Freshmail podpowie sprawdzone sposoby budowania relacji z subskrybentami przy pomocy e-mail marketingu i zdradzi jak sprawić, aby odbiorcy newslettera czuli podniecenie jak Meg Ryan i Tom Hanks, kiedy czekali na wiadomość :-)

Czy marketing potrzebuje „transformacji cyfrowej” i czym ona właściwie jest? Na te pytania odpowie Tomasz Woźniak z Futuremind.com. Z jego wystąpienia dowiemy się  jak wybrać właściwy moment i odpowiednią technologię, aby skutecznie docierać do odbiorców w czasach kiedy blisko 90% ludzi na świecie korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych.

Ponadto na Marketing Stage zobaczymy Pawła Tkaczyka, Maćka Budzicha, Tomasza Manikowskiego, Magdalenę Urbianiak, Wojtka Mazura i wielu innych ekspertów. Pełną agendę  można znaleźć tutaj.

Specjaliści od marketingu poza dedykowaną sceną i specjalistycznymi warsztatami będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy i poznania innych ekspertów występujących na dedykowanych scenach: Inspire, DevTrends, Growth, DeepTech, Crypro&Security, DataTech, FullStack, Arena. Podczas konferencji będą mogli przyjrzeć się także najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w hali Expo.

Na Infoshare nie zabraknie okazji do networkingu podczas Great Networking Party z koncertem Krzysztofa Zalewskiego czy Afterparty na terenach stoczniowych, w najbardziej charakterystycznym miejscu Gdańska.

Wstęp na Marketing Stage i dostęp do wszystkich wydarzeń zapewnia Conference Pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora https://infoshare.pl

O Infoshare

Infoshare to największa konferencja technologiczna w regionie CEE, tworząca ekosystem, w którym nowe technologie łączą się z biznesem. Co roku do Gdańska przyjeżdżają tysiące uczestników. Wśród nich są startupperzy, inwestorzy, przedstawiciele korporacji, programiści i marketerzy. Dwa dni konferencji to 9 tematycznych scen, 200 prelegentów, ponad 150 wystąpień oraz imprezy towarzyszące, które są okazją do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Infoshare to również przestrzeń do rozwoju dla firm na wczesnym etapie rozwoju. Speed Dating pozwala na umówienie indywidualnych spotkań z inwestorami, Startup Expo umożliwia zaprezentowanie swojego rozwiązania na dedykowanym stoisku, a Startup Contest każdego roku gromadzi ponad 500 startupów walczących o nagrodę główną - 20 000 EUR.


W 2019 roku Infoshare odbędzie się 8 i 9 maja w gdańskim Amber Expo. Uczestnicy wysłuchają wystąpień z 9 tematycznych scen. Inspire Stage to znane i lubiane nazwiska, inspirujące opowieści założycieli największych firm, przegląd innowacji w biznesie oraz ciekawe panele dyskusyjne. DevTrends Stage to scena, którą zdominują trendy w nowych technologiach. Speakerzy opowiedzą m.in. o sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym i blockchainie. Wyspecjalizowane sceny dodatkowe: DataTech, FullStack, Crypto&Security oraz DeepTech Stages to duża dawka wiedzy dla doświadczonych deweloperów i architektów. Na scenie marketingowej poruszone zostaną tematy dotyczące digital marketingu, użycia nowych technologii w sprzedaży i nowych mediów. Startupperom, inwestorom i przedstawicielom VC oddajemy Growth  Stage.

Po pierwszym dniu konferencji uczestnicy wezmą udział w Great Networking Party z koncertem na żywo, który już na stałe zawitał w agendzie infoShare Conference. Okazje do networkingu i dobrej zabawy to również Before i After Party.

Infoshare - we share what IS worthy

Największe nazwiska, które zobaczysz na Infoshare 2019. Dwudniowa Marketing Stage z mocnym kontentem dla marketerów

Co jest ważniejsze w dzisiejszym marketingu: kreatywność czy technologia? Infoshare stawia pomiędzy nimi znak równości i zapowiada dwudniową Marketing Stage podczas tegorocznej edycji konferencji. Zaproszono ekspertów analitycznych, takich jak Chris Penn czy Scott Brinker, jak i twórczych wizjonerów - Bryana Kramera, Marka Schaefera, Pawła Tkaczyka czy Jacka Kotarbińskiego. Infoshare rozpocznie się 8 maja i potrwa 2 dni.

Polscy marketerzy na Infoshare 2019

Na Infoshare nie mogło zabraknąć największych polskich nazwisk. Ze swoimi prelekcjami wystąpią m.in. Janina Bąk, Kamil Kozieł, Paweł Tkaczyk i Maciek Budzich. Jakie tematy będą dominować?

  • Kamil Kozieł (PrezART): Narracja zmieniające postawy odbiorców

O miejsce na półce marketera bije się dziś chmara podręczników dotyczących storytellingu, copywriting i innych angielsko brzmiących frazesów. Wszystkie one mają pomóc odnaleźć odpowiedź na pytanie "Jak pisać?", "Jak przekonywać?", "Jak żyć?". Jednak precyzyjna odpowiedź na te pytania jest trudna (a na to ostatnie, to może nawet niemożliwa),  dlatego przydałby się jakiś szkielet, po którym projektant komunikacji marketingowej mógłby się poruszać równie sprawnie co Jon Snow po Północy. Taki szkielet przedstawi Kami na Marketing Stage.

  • Janina Bąk (Janina Daily): Co rozbawiło martwego łososia? Czyli o tym, jak oszukują nas liczby.

Craig Bennett jest neuropsychologiem, który przeprowadzał zaawansowane skany mózgu (fMRI) w celu zbadania wpływu określonych sytuacji społecznych na emocje człowieka. Pewnego razu, w celu dostrojenia maszyny, wsadził do tomografu... martwego łososia i otrzymał wyniki wskazujące na silne emocjonalne reakcje owej ryby na pokazywane jej zdjęcia. W tej prezentacji opowiem o tym, jak to możliwe, że łosoś okazał się wesołkiem, mimo iż chwilę wcześniej umarł. O tym, skąd wiemy, czy nasze dane i wyniki badań dobrze oddają rzeczywistość, i czy prawdą jest, że statystyka nigdy się nie myli. A także o narzędziu najważniejszym dla każdego badacza – zdrowym rozsądku.

  • Paweł Sala (Freshmail): Masz wiadomość :)

Jak sprawić, aby odbiorcy newslettera czuli podniecenie jak Meg Ryan i Tom Hanks, gdy czekają na korespondencję?  Na to pytanie Paweł odpowie przedstawiając sprawdzone sposoby budowania relacji z subskrybentami przy pomocy e-mail marketingu.

  • Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com): Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka?

Nowoczesne technologie w marketingu to dziś ponad 5.000 różnorodnych aplikacji. Nasze dane są przetwarzane na wiele sposobów i są podstawą do rozwoju coraz lepszych algorytmów sztucznej inteligencji. Jak zmieniać się będzie nasze życie pod tym względem w najbliższej dekadzie?  O tym podczas wystąpienia Jacka Kotarbińskiego.

  • Tomasz Woźniak (Futuremind.com): Czy marketing potrzebuje „transformacji cyfrowej” i czym ona właściwie jest?

W czasach kiedy prawie 90% ludzi korzysta z internetu za pomocą urządzenia mieszczącego się w kieszeni, stajemy przed wyzwaniem dostosowania się do tej zmiany nawykowej. Jak wybrać właściwy moment i technologię, aby skutecznie dotrzeć do odbiorców? Tego dowiedzą się uczestnicy Infoshare z wystąpienia Tomasza.

Penn, Brinker, Griffin - zagraniczne nazwiska w agendzie Infoshare 2019

Infoshare co roku zaprasza również zagranicznych ekspertów w branży, którzy opowiadają o bieżących trendach marketingowych i starają się znaleźć odpowiedzi na najbardziej aktualne pytania. Kto wystąpi?

  • Scott Brinker (HubSpot): 3 Martech Industry Trends: Ecosystems, Experts, and (Citizen) Engineers + na Inspire: The New Rules of Marketing Technology & Operations

W tym wystąpieniu Scott opowie o trzech trendach kształtujących obecnie branżę marketingową - dojrzewaniem ekosystemów platform martechowych, łączeniem oprogramowania z usługami oraz integracji komercyjnego oprogramowania z niestandardowym rozwojem.

Scott wystąpi również na Inspire Stage, największej scenie Infoshare. W wystąpieniu The New Rules of Marketing Technology & Operations Scott opowie o zasadach i operacjach, które wdrażają najnowocześniejsze zespoły marketingowe na świecie. Dotyczą one m.in. automatyzacji i centralizacji procesów.

  • Christopher Penn (Trust Insights): Cognitive Marketing: How AI Will Change Marketing Forever

Chris w tym wystąpieniu poruszy temat zastosowania sztucznej inteligencji w rozwiązaniach marketingowych. Uczestnicy prelekcji dowiedzą się, w jaki sposób przygotować firmę na wdrożenie algorytmów AI, jakie są jego ich najpopularniejsze zastosowania oraz jak w tym kontekście pokierować swoją karierą.

  • Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) Business Reimagined: How to Adapt to a World Without Loyalty

W swojej prezentacji opartej na książce “Marketing Rebellion” Mark przedstawi zaskakujące odkrycie nowych realiów konsumenckich. Opracowując badania i dzieląc się anegdotami, Mark pokazuje, w jaki sposób zmienić strategię biznesową,, aby znacząco połączyć się z klientami w buncie przeciwko marketingowi, reklamie i PR oraz budowac stabilny biznes w erze cyfrowej.

  • Mick Griffin (Brand24): All the things wrong with Social Selling, and how to do it right!

Mick podczas swojego wystąpienia pokaże przykłady źle wdrożonego social sellingu przez marki oraz zaprezentuje, w jaki sposób można te modele ulepszyć. Po prezentacji uczestnicy wyjdą z wiedzą, w jaki sposób skonstruować efektywny lejek sprzedażowy w kanałach social media.

  • Mick Russel (Music Radio Creative): Podcasting: How to reach a brand new audience

To wystąpienie to przede wszystkim dużo praktycznych wskazówek dotyczących tworzenia podcastów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób uruchomić, rozwijać i zarabiać na własnym podcaście. Mick Russel opowie również o technicznej stronie: jak wybrać sprzęt do pracy, którego mikrofonu użyć i jaki interfejs audio będzie najbardziej optymalny.

  • Phil Pallen (Phil Pallen Collective): Branding Is Your Secret Weapon

Podczas prelekcji Phila przekonasz się, że branding nie służy temu, by wyglądać atrakcyjnie. To najpotężniejsze narzędzie biznesowe, jakim dysponujesz. Wystąpienie będzie pokazem taktyk marketingu cyfrowego, które wdrażają największe marki na świecie.

Wstęp na Marketing Stage zapewnia Conference Pass. W ramach tej wejściówki można również wziąć udział w side eventach. W tym roku podczas Great Networking Party w Starym Maneżu wystąpi Krzysztof Zalewski. Z kolei After Party odbędzie się w nowej industrialnej formule na terenach stoczniowych, w najbardziej charakterystycznym miejscu Gdańska. Bilety na www.infoshare.pl w zakładce registration.

ZNAJDŹ NAS: