Up&More startuje z kampanią on-line dla Bergerat Monnoyeur

Agencja Up&More rusza z promocją on-line dla oficjalnego dystrybutora maszyn CAT w Polsce – firmy Bergerat Monnoyeur. Kampania marketingowa będzie dotyczyła nowej serii minikoparek minikoparek CAT. Całość działań ruszy na początku kwietnia.

2019-03-13 15:10:05

Celem kampanii będzie osiągniecie maksymalnego poziomu konwersji przy dotarciu do określonych grup docelowych. Dla zoptymalizowania wyników zostaną dobrane odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji: wystartują kampanie performance marketingu, w wynikach wyszukiwania, Smart Display, a także promocje w serwisach społecznościowych. Aktywności uzupełnione o wdrożenia analityczne, procesy testowania oraz niezbędne kreacje dopełnią całości kampanii efektywnościowej.

- Rynek minikoparek to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów maszyn budowlanych. Oferując niezawodność i dużą efektywność celowo skupiamy się na rozpowszechnieniu modelu minikoparek CAT nowej generacji. Jakość maszyn współgrająca z przystępnością cenową na polskim rynku, uwydatniona kampanią prowadzoną przez Up&More wesprze nasze cele sprzedażowe – potwierdza Paweł Dzięgielewski, koordynator ds. marketingu Bergerat Monnoyeur.

- Dobieramy poszczególne elementy kampanii­ bazując na doświadczeniu w promowaniu produktów branż specjalistycznych. Wykorzystanie danych, nowe wdrożenia analityczne, zastosowanie precyzyjnego targetowania pozwoli nam dotrzeć do ścisle określonej grupy docelowej. dodaje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

Bergerat Monnoyeur Polska to wyłączny dystrybutor  maszyn CAT w Polsce, obecny w branży od 1997 roku. Sprzedaż prowadzona jest przez sieć regionów i biur regionalnych rozlokowanych na terenie całego kraju. Bergerat Monnoyeur jest częścią rodzinnej Grupy Monnoyeur, która od ponad 100 lat specjalizuje się w dystrybucji maszyn budowalnych i rolniczych.

***

Agencja interaktywna Up&More stawia na analityczne, ilościowe podejście do komunikacji zintegrowanej. Specjalizujemy się w działaniach marketingu online, wiemy, że każde działanie musi być uzasadnione biznesowo i przeliczone na efekt. Agencja wykorzystuje wszystkie dostępne kanały (online oraz offline), używając najbardziej zaawansowanych narzędzi optymalizujących działania komunikacyjne.

Up&More jest certyfikowanym Partnerem Premium Google, uczestnikiem programu Agency of Tomorrow - elitarnego programu dla agencji wyróżniających się dynamicznym rozwojem w branży marketingu internetowego oraz laureatem prestiżowej nagrody Ready To Rock przyznawanej za największą dynamikę wzrostu. Up&More otrzymała także trzy lata z rzędu nominacje w prestiżowym Premier Partner Awards: 2016, 2017 i 2018 roku. Up&More zaufali już m.in.: AmeriGas, Interparking, Marvipol, CAT,  Panek SA, Ronson, Edenred, Synexus, Sieć Hoteli DeSilva czy WWF.

ZNAJDŹ NAS: