Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani! IAB Polska ogłasza call for papers

W dniach 4-6 czerwca br. w Warszawie odbędą się jedne z najważniejszych konferencji marketingowych. Motywem przewodnim trzynastej edycji Interact będzie: Changing growth: growing change. Podczas Forum IAB 2019 poruszymy temat RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.

2019-01-29 12:01:59

Programy obu wydarzeń skupione są wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu oraz stanowią swoje wzajemne uzupełnienie. Podczas Interact skupimy się na strategicznych zmianach w globalnym ujęciu. Forum IAB będzie natomiast dyskusją  o konkretnych rozwiązaniach, trendach czy narzędziach w kontekście lokalnej branży cyfrowej.

Interact 2019 - Changing growth: growing change

Interact to wydarzenie organizowane przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Już 4-5 czerwca, podczas Interact 2019, rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost - dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

Jak co roku w czerwcu, Warszawa staje się centrum wymiany myśli i poglądów świata marketingu cyfrowego. Ogromnie cieszy fakt, że tym razem będą to przedstawiciele branży z całej Europy. Ponadto motyw przewodni wydarzenia – wzrost – to temat szczególnie aktualny nie tylko w ujęciu globalnym, ale także w kontekście naszego rodzimego rynku interaktywnego, który przekroczył próg 1 miliarda euro na wydatki na reklamę online (według raportu IAB PwC AdEx) - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Nad jakością merytoryczną programu Interact 2019 czuwa Rada Programowa złożona z przedstawicieli lokalnych IAB oraz branżowych ekspertów z całej Europy.

Wszystkich chcących zabrać głos w dyskusji na powyższy temat, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień. Zgłoszenia są bezpłatne. Call for papers do Interact 2019 trwa do 14 lutego 2019.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://iab.org.pl/interact

Forum IAB 2019 - RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością

Forum IAB to najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce. W dniach 5-6 czerwca 2019, podczas trzynastej edycji wydarzenia, rozmawiać będziemy o tym, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobisty. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Przez ten czas zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces. Podczas tegorocznej edycji Forum IAB chcielibyśmy podyskutować o wnioskach, jakie wyciągnęliśmy z tej nauki oraz zapoznać uczestników z praktycznymi rozwiązaniami” - mówi Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare; przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2019.

Rada Programowa FORUM IAB to kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli branży marketingu cyfrowego w Polsce, którzy odpowiedzialni są za jakość merytoryczną programu wydarzenia.
 

Wszystkich chcących podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2019. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 14 lutego 2019.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://forumiab.pl/call-for-papers/

***

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny oraz AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
 IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

 www.iab.org.pl

ZNAJDŹ NAS: