Up&More dla sieci DeSilva

Z początkiem roku do grona klientów Up&More dołączyła sieć hoteli DeSilva. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę działań marketingowych w internecie: począwszy od optymalizacji widoczności serwisów DeSilva, przez aktywności reklamowe (w tym kampanie Google Ads), skończywszy na opiece nad kanałami social media.

2019-01-09 12:10:46

Sieć hoteli DeSilva powstała w 2006 roku. Spółka rozwija się w oparciu o cztery marki własne (Desilva Premium, Desilva, Desilva INN, by Desilva), oraz, wpisujące się w strategię rozwoju
i synergię biznesową sieci, marki Accor – Mercure i Ibis. Obecnie w swoim portfolio posiada 17 hoteli na terenie całej Polski.

Pierwszym zadaniem Up&More będzie przeprowadzenie pogłębionego audytu wszystkich serwisów DeSilva i wdrożenie strategii pod kątem SEO. Kolejnym krokiem będzie opracowanie planu i nadzór nad kampaniami reklamowymi. Równolegle, agencja rozpocznie działania
w kanałach social media spółki. Głównym zadaniem na cały 2019 rok jest rozwój widoczności Sieci w internecie.

– DeSilva to najprężniej rozwijająca się sieć hoteli w Polsce. Aby podtrzymać dynamikę wzrostu, szukaliśmy partnera, który wskaże nam odpowiedni kierunek w zakresie obecności
w internecie – mówi Iwona Donimirska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Sieci Hoteli DeSilva. – Agencja Up&More pokazała, że oprócz fachowej wiedzy, doskonale rozumie specyfikę branży hotelarskiej – dodała Donimirska.

– W relacjach z klientami stawiamy na partnerskie podejście, cieszę się, że taki model pracy przynosi efekty. DeSilva to kolejny klient, który powierza nam kompleksową obsługę swojej obecności w Sieci. – mówi Marzena Kamińska, Managing Partner w Up&More.

***

Agencja interaktywna Up&More stawia na analityczne, ilościowe podejście do marketingu online. Każde działanie musi być uzasadnione biznesowo i przeliczone na efekt. Agencja używa zaawansowanych narzędzi optymalizujących strony docelowe oraz prowadzone kampanie, aby uzyskiwać lepsze efekty biznesowe.

Up&More jest certyfikowanym Partnerem Premium Google, uczestnikiem programu Agency of Tomorrow - elitarnego programu dla agencji wyróżniających się dynamicznym rozwojem w branży marketingu internetowego oraz laureatem prestiżowej nagrody Ready To Rock przyznawanej za największą dynamikę wzrostu. Up&More otrzymała także trzy lata z rzędu nominacje w prestiżowym Premier Partner Awards: 2016, 2017 i 2018 roku. Up&More zaufali już m.in.: AmeriGas, Interparking, Marvipol, mPay, Ronson, Edenred, Synexus czy WWF.

Hotele DeSilva powstały w 2006 roku, kiedy zespół doświadczonych hotelarzy oraz projektantów rozpoczął opracowanie innowacyjnego produktu hotelowego, opartego o najlepsze międzynarodowe wzory oraz dostosowanego do realiów hotelarskiego rynku w Polsce. Punktem wyjścia do działań był pomysł na przyjazny hotel, zarówno dla klienta biznesowego jak i turystycznego. Wraz z otwarciem pierwszego hotelu Desilva spółka rozwija się w oparciu o cztery marki własne (Desilva Premium, Desilva, Desilva INN, by Desilva,), oraz, wpisujące się w strategię rozwoju i synergię biznesową sieci, marki Accor – Mercure i Ibis.

 

ZNAJDŹ NAS: