Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki Jak mówić do klientów, żeby nas rozumieli

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

2018-11-13 10:08:09

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

Czytając Model StoryBrand, poznasz:

- siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,

- prawdziwe motywacje klientów,

- metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,

- sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.

Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę! - Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”

To przełomowa książka oparta na idei, która sprawi, że twój przekaz stanie się czytelny i wzbudzi  zainteresowanie odbiorców, a twój biznes zacznie lepiej funkcjonować. Donald Miller proponuje konkretne, szczegółowe i przydatne rozwiązania, które zmienią to, jak mówisz o pracy, którą kochasz. - Seth Godin, autor książki Marketerzy kłamią

Donald Miller przypomina o tym, że warunkiem tworzenia dobrego przekazu zawsze jest empatia. Wie, że chcąc zostać dostrzeżonym, usłyszanym i zrozumianym, najpierw należy słuchać. Sięgnij po tę książkę, jeśli naprawdę chcesz porozumiewać się z ludźmi. - Bill Haslam, gubernator stanu Tennessee

Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją. - John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”

Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy! - Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer

Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę! - Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki Nowy jednominutowy menedżer

 

ZNAJDŹ NAS: