Performante po raz kolejny organizuje konkurs dla młodych kreatywnych

Ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief, który agencja Performante realizuje z myślą o studentach i absolwentach planujących karierę w branży kreatywnej. W tym roku partnerem głównym projektu jest Uber Eats.

2018-10-26 08:11:47

Młodzi ludzie postrzegają branżę kreatywną jako bardzo hermetyczną. Z raportu przygotowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR „Co nie styka w branży kreatywnej” wynika, że jest to jedna z największych barier z jaką borykają się studenci zainteresowani pracą w agencjach reklamowych i interaktywnych. Kolejną trudność stanowi wykazanie umiejętności nie mając jeszcze konkretnych osiągnięć
na koncie.  W ogłoszeniach o pracę na stanowiska juniorskie pojawiają się wymagania w obszarze kompetencji takich jak kreatywność czy innowacyjne podejście do problemów.

- Studentom oraz absolwentom, którzy nie posiadają jeszcze portfolio trudno jest zaprezentować te kompetencje w CV, a co za tym idzie pozytywnie przejść pierwszy etap selekcji w procesach rekrutacyjnych. Właśnie z tego powodu powstał konkurs edukacyjny JustBrief. Chcemy pomagać młodym, bo jeszcze niedawno sami, jako juniorzy na początku kariery, borykaliśmy się z podobnymi wyzwaniami - mówi Tina Toutounchi, Employer Branding & Internal Communication Specialist z agencji Performante. – Duże zainteresowanie studentów poprzednią edycją konkursu zachęciło nas do kontynuowania przedsięwzięcia. Projekt zyskał także uznanie w branży. Otrzymaliśmy nominację w konkursie EB Kreator organizowanym przez GoldenLine w kategorii na najlepszą kampanię employer brandingową oraz wyróżnienie w konkursie EB Stars, którego organizatorem jest Employer Branding Institute, za najlepszą kampanię employer brandingową do 100 tys. zł - dodaje.

Zgłoszenia do JustBrief przyjmowane będą do 4 listopada na stronie justbrief.pl. Studenci zostaną dobrani w 5-osobowe zespoły kreatywne, które ze wsparciem specjalistów z agencji Performante, stworzą swoje koncepcje kampanii digitalowej dla swojego pierwszego, prawdziwego klienta - Uber Eats. W briefingu weźmie również udział przedstawiciel restauracji Gringo, który zadba o to, aby uczestnicy poznali perspektywę restauratorów zaangażowanych we współpracę z klientem. Pomysły przygotowane przez uczestników oceniane będą przez jury składające się
z przedstawicieli Uber Eats, Business Insider Polska oraz Performante. Podczas finału, który odbędzie się 7 grudnia, zwycięski zespół otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 PLN oraz możliwość odbycia stażu w firmach organizatorów i wybranych partnerów konkursu. Zwycięska kampania ma szansę na realizację.

Patronem honorowym tegorocznej edycji JustBrief jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Patronat medialny nad JustBrief 2018 objęli: Business Insider Polska, Brief, Marketer Plus, AdMonkey, Marketing w Praktyce, Sprawny Marketing, Marketing przy Kawie, HR Standard, HRPolska, DlaStudenta, StudentNews, Radio Kampus, Radio Centrum.

Partnerami konkursu są: Muscat, Polonus, Grupa Pracuj.pl, Red Bull oraz Strefa Kursów.

O Performante

Performante to wywodząca się z Polski agencja digitalowa, aktywna na 130 rynkach na całym świecie. Aktualnie zatrudnia ponad 50 osób ośmiu różnych narodowości w dwóch biurach - w Warszawie i Bogocie. Zgodnie ze swoim manifestem - “Design, scale up, predict your future” - firma zajmuje się budowaniem kompleksowej strategii marek, projektowaniem produktów dla startupów, ich skalowaniem (scale-upy) i predykcją marketingową w oparciu o zaawansowane autorskie narzędzia analityczne.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.performante.com

ZNAJDŹ NAS: