Przedłużony termin zgłoszeń do MIXX AWARDS 2018

IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.

2018-09-07 09:04:08

- Bardzo duża liczba adresowanych do nas próśb sprawiła, że postanowiliśmy wydłużyć termin zgłoszeń. Chcemy dać szansę tym, którzy nie zdążyli jeszcze dopracować wniosków, wśród nich mogą być inspirujące i wartościowe projekty, wręcz zdobywcy tegorocznych nagród – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

MIXX Awards - najważniejszy konkurs branży interaktywnej -  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Digital nie jest już osobnym kanałem komunikacji, ale integralną częścią działań komunikacyjnych. Konkurs pokazuje, jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm.

MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Zgłoszone projekty są analizowane pod kątem zarówno strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów, jak i rezultatów i ROI. Zwyciężają projekty, które prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:

  • Brand Awareness and Positioning
  • Cross Media Integration
  • Digital Driven
  • Direct Response and Lead Generation
  • Games & eSport
  • Innovation
  • Mobile Experience
  • Offline Digitizing
  • Online Marketing with Influencer
  • Product Launch
  • Public Service and non-profit campaign
  • Best Use of Social Media
  • UX
  • Digital Experiences
  • Smart Solution
  • Data Driven & Precision Marketing

Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży - przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów  poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.

Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych).

Partnerami wydarzenia są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. Wśród nich znalazły się media branży reklamowej i marketingowej, największe portale oraz tytuły prasowe. Głównym Partnerem Medialnym jest  Marketer+. Partnerzy Medialni to: Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, Nowy Marketing, Social Press, Wirtualna Polska Media.

W Polsce ten międzynarodowy konkurs odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

***

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

www.iab.org.pl

ZNAJDŹ NAS: