W ramach konkursu Złota Strona Emitenta, SEG wspólnie z On Board Think Kong przyznało nagrodę specjalną za najlepsze dostosowanie strony relacji inwestorskich do standardów SEO. Nagrodę odebrała spółka Tauron Polska Energia S.A.

W tym roku jury konkursu po raz pierwszy oceniało serwisy IR pod kątem właściwej optymalizacji SEO. Zwycięska spółka została wyłoniona spośród grona 60 innych serwisów IR, których profile przeanalizował zespół SEO agencji On Board Think Kong.

2018-06-07 12:58:07

- Dokonaliśmy dokładnej analizy zarówno dużych, średnich, jak i małych spółek. Analiza pokazała  m.in., że mimo iż w Polsce są serwisy IR, które mają nowoczesną stronę
z przejrzystą szatą graficzną, to nadal blisko 50 proc. z nich nie spełnia obecnych wymogów technologicznych i nie jest dostosowana do standardów SEO – komentuje Robert Głowacki, SEO Team Manager w On Board Think Kong.

- Podczas tegorocznego przeglądu serwisów IR sprawdzaliśmy przede wszystkim widoczność spółek w sieci, czy spełniają one wszystkie wymagania techniczne przez nią dyktowane,
a także ocenialiśmy ich przygotowanie do zmian, które w przyszłości mogą być wprowadzone przez Google – dodaje Norbert Kilen, Dyrektor On Board Think Kong, firmy specjalizującej się
w content marketingu i SEO. 

Uroczyste wręczenie statuetek laureatom 11. edycji konkursu Złota Strona Emitenta odbyło się
6 czerwca w Jachrance koło Warszawy. Konkurs na Złota Strona Emitenta organizowany jest regularnie od 2007 r. przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Celem wydarzenia jest zmotywowanie spółek giełdowych do podnoszenia standardów w obszarze internetowej komunikacji z inwestorami.

SEO (ang. Search Engine Optimization) – w tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza optymalizację, czyli jak najlepsze przystosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek internetowych. Optymalizacja (SEO) polega m.in. na zakodowaniu i zapełnieniu strony odpowiednimi treściami, które zawierają kluczowe słowa i frazy najczęściej wpisywane przez klientów firmy. Działania SEO to strategiczne pozycjonowanie tych wyrażeń w tytułach na stronie, opisie i kluczowych meta tagach widocznych w formacie HTML oraz w linkach.

On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Dorota Ciszek

Katarzyna Rek

 

ZNAJDŹ NAS: