Cube Group w finale Effective Mobile Marketing Awards

Agencja Cube Group – jako jedyna z Polski – znalazła się w finaleEffective Mobile Marketing Awards. Jurorzy przyznali nominację w kategorii Most EffectiveUse of Data kampanii mobilnej dla iTaxi, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.

2017-10-13 10:52:08

To 8. edycja konkursu organizowanego co roku przezwydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. – Jurorzy ocenili ponad 180zgłoszeńw 30 kategoriach od marketerówz Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Turcji, Japonii czy Singapuru. Każdego roku jesteśmy pod wrażeniem zgłaszanych kampanii. Wyłonienie finalistów i zwycięzców i tym razem było sporym wyzwaniem – mówi David Murphy z „Mobile Marketing Magazine”, przewodniczący rady jurorów. W gronie oceniającychzasiadająeksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liścieTop 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing,Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerówrynku fintech na Twitterze)czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).

Kampania dla iTaxipowalczy o główną nagrodę w kategorii Most EffectiveUse of Data z kampaniami dla marek AXA (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway(Francja) i Vodafone (Turcja). Finał konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 16 listopada w Londynie.

Międzynarodowa nominacja to kolejne docenienie wyników zespołówiTaxi i Cube Group – kampania zdobyła już dwie nagrody główne Golden Arrow w kategoriach Digital marketing – SEM oraz Digital marketing – Mobile Marketing, a także nominacje w EuropeanSearchAwardsw kategorii Best Mobile Campaigni Google Premier Partner Awards w kategorii Mobile Innovation.

 

 

ZNAJDŹ NAS: