Artegence zajmie się kompleksową obsługą digital marki Volkswagen

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen w internecie. Ponadto będzie odpowiedzialna za wspieranie klienta w obszarach big data i machine learning.

2017-09-13 12:54:38

Poza standardowymi działaniami online, jak kreacja i wdrażanie kampanii internetowych, Artegence będziezarządzać wszystkimi stronami oraz aplikacjami internetowymi marki Volkswagen. Agencja będzie jednocześnie pracować z klientem nad optymalizacją w obszarze UX/CX oraz maksymalizacją satysfakcji klientów, w oparciu oDigital CustomerJourney.

Jesteśmy w trakcie historycznej zmiany rynku motoryzacyjnego. Nowe technologie pojawiają się niemalże każdego dnia w samochodach Volkswagena. Tak dynamiczny rozwój wymaga precyzyjnych działań, błyskawicznie podejmowanych decyzji oraz opierania się na twardych, dokładnych danych. Wybór agencji Artegence daje nam poczucie, że naszym partnerem zostali profesjonaliści z bardzo wysokimi kompetencjami jeżeli chodzi o Big Data oraz machine learning. A to zdecydowanie obszary, które nadal zamierzamy rozwijać. Ponadto nasi partnerzy z Artegence dobrze rozumieją naszą markę, jej specyfikę oraz sposób myślenia– komentuje Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Bardzo się cieszę, że przekonaliśmy do siebie markę, będącą jednym z największych graczy na światowym rynku motoryzacyjnym. Szczególnie, że pozyskanie klienta z tej bardzo ciekawej, pod kątem komunikacyjnym, branży było jednym z naszych priorytetów. Mam nadzieję, że jest to początek długiej i owocnej współpracy. Przed nami wiele inspirujących zadań i wyzwań. Wierzę, że wspólnie stworzymy innowacyjne rozwiązania, o których będzie się mówić – komentuje współpracę Łukasz Szmel, co-managingdirector w Artegence.

***

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek.
W oparciu o najnowsze trendy i technologie, buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów i stanowią podłoże do komunikacji biznesowej.

Od ponad 20 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. EffieAwards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy GoldenDrum.

ZNAJDŹ NAS: