Kongres Best of Online Marketing - edycja wiosenna

Jak się uczyć to tylko od najlepszych! Daj się przeprowadzić specjalistom od planowania, strategii, realizacji po analizę oraz właściwe wyciąganie wniosków. Już 28 i 29 marca masz okazje spotkać się z najwybitniejszymi ekspertami z branży marketingu. Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej zbliża się wielkimi krokami.

2019-01-11 10:58:54

Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Bierzemy na ruszt tematy, które zostały wskazane w ankietach przez uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.

Podczas Kongresu na wielkiej scenie wystąpią: Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Kamil Kozieł, Adam Zemełka, Artur Maciorowski, Jolanta Piela, Maciej Piątek, Monika Kołodziejczak, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic.  

Stawiamy na wiedzę i praktykę w 200%, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli uczestniczyć w jednym z sześciu całodniowych warsztatów, które będą realizowane w małych, kameralnych grupach. Szkolenia zostały podzielone na podstawowy i zaawansowany poziom, wszystko po to aby nasi uczestnicy mogli dobrać warsztat odpowiadający posiadanym umiejętnościom. 29 marca 2019 r. pod okiem najlepszych specjalistów z branży będziemy intensywnie szkolić z zakresu content marketingu, Google Analitics oraz Facebooka.  

Skrócony program wydarzenia:

DZIEŃ 1

  • Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej.
  • Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje?
  • Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty.
  • Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych?
  • Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści!
  • Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?
  • Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?

DZIEŃ 2

To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie. 

Warsztat 1. Podstawowy – Reklama na Facebooku

Warsztat 2. Zaawansowany – Reklama na Facebooku

Warsztat 3. Podstawowy -  Google Analytics

Warsztat 4. Zaawansowany – Google Analytics

Warsztat 5. Podstawowy – Content marketing

Warsztat 6. Zaawansowany – Content marketing

Zapoznaj się z pełnym programem wydarzenie i dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej wiosny. Bilety są dostępne tutaj – https://www.kongres-online.pl/

 

 

 

 

 

 

ZNAJDŹ NAS: