Relacja III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

28 listopada w warszawskim hotelu Novotel Airport odbyła się już trzecia edycja Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Jak przebiegło wydarzenie? Tego dowiecie się z naszej relacji.

2018-11-30 12:23:52

Konferencje otworzyła prelekcja Andrzeja Gruszki – eksperta w zakresie digital PR, który na co dzień łączy nowoczesne rozwiązania digitalowe z tradycyjnym Public Relations. Andrzej podjął się tematu, którym była synergia digital i PR jako rozwiązanie na miarę potrzeb współczesnego biznesu.

Mikrofon po prelekcji Andrzeja Gruszki należał do niezawodnej Urszuli Podrazy. Specjalizująca się w komunikacji kryzysowej ekspertka przybliżyła uczestnikom kwestie wykorzystywania kryzysu wizerunkowego jako okazji do nowej odsłony marki. Obie prelekcje spotkały się z gromkimi brawami, po których nastąpiła przerwa kawowa.

Tuż przed południem wystąpiła Monika Kubiak. Prelegentka opowiedziała o efektywnej współpracy z agencją reklamową.

Następnie głos zabrał Rafał Sałak specjalizujący się w automatyzacji i personalizacji PR-u. Przekazał uczestnikom cenna wiedze na temat   wykorzystywania automatyzacji i personalizacji w public relations do zwiększania sprzedaży.

Po przerwie obiadowej pojawił się Kamil Kozieł ekspert w zakresie storytellingu. Poruszył kwestie roli storytellingu w kampaniach PR i spotkał się z dużym uznaniem uczestników.

Jak wykorzystać public relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski? Odpowiedzi na to pytanie udzielił Adam Sanocki specjalizujący się w komunikacji B2B.

Następnie głos zabrała Ewa Tomczak podejmując temat odnoszący się do wdrażania rozwiązań innowacyjnej metody myślenia projektowego Design Thinking w działaniach PR.

Podczas konferencji pojawił się również Adam Mikołajczyk opowiadając o strategii promocji miejsc z wykorzystaniem PR, która pomaga zdobyć zainteresowanie inwestorów i turystów.

O tym jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej, by zbudować pozytywny wizerunek firmy powiedziała Barbara Zych ekspertka w zakresie employer brandingu. Jej prelekcja jako ostatnia zamknęła naszą konferencję.

Dziękujemy za obecność wszystkim uczestnikom wydarzenia i prelegentom. Do zobaczenia podczas kolejnej edycji! :)

ZNAJDŹ NAS: