Relacja Kongres Best of Online Marketing

Kongres Best of Online Marketing za nami! Musimy przyznać, że była to prawdziwa marketingowa bomba. Dwa dni po brzegi wypełnione merytoryczną wiedzą prosto od najlepszych praktyków z branży i wyjątkowe after party w Hard Rock Cafe zapadło w pamięć niejednemu uczestnikowi i organizatorom. My już nie możemy doczekać się kolejnej edycji! Relacje z wydarzenia znajdziecie poniżej:) 

2018-10-19 15:06:33

Kongres rozpoczęliśmy od wystąpienia niezstąpionego Marcina Maja, który przybliżył uczestnikom nowości w reklamie i promocji na zbliżający się 2019 rok. Uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć zyski i efektywność podejmowanych działań wykorzystując najnowsze marketingowe trendy.

Następnie na wielkiej scenie pojawiła się Julia Izmałkowa, która  zabrała naszych uczestników w podróż w poszukiwaniu utraconej prawdy, opowiadając  o zatracaniu się w kanałach online i zaletach badań offline.

Po krótkiej przerwie na kawę i pyszne ciastka na największej scenie w Multikinie Złote Tarasy wystąpił Michał Sadowski podpowiadając uczestnikom, jak skutecznie pozyskać i utrzymać lojalnych klientów w sieci.

Kolejnym prelegentem był Artur Jabłoński, dzięki któremu poznaliśmy sekrety Social sellingu i skutecznej sprzedaży w mediach społecznościowych w sektorach B2B i B2C.

Podczas największego wydarzenia w branży marketingu online nie mogło zabraknąć Artura Maciorowskiego. Nasz wspaniały redaktor Magazynu Online Marketing i Social Media Manager podpowiedział, jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych.

 

W drugiej połowie dnia scena należała do Łukasza Kosuniaka, który w swojej prelekcji wyjaśnił jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży w podziale na MSP i duże firmy.

W temacie budowania marki osobistej nie mogło zabraknąć Pawła Tkaczyka, dzięki któremu uczestnicy zapoznali się z skutecznymi i rekomendowanymi praktykami dla marketerów.

Przedostatnia prelekcja  Barbary Stawarz – Garcia była niezwykłą dawką wiedzy na temat prowadzenia kampanii content marketingowych.

Pod koniec dnia Igor Farafanow wprowadził naszych uczestników w zakamarki projektowania stron www.

Długi wieczór pełen rockowej muzyki Clock MachineHard Rock Cafe Warsaw zakończył energetycznym akcentem pierwszy dzień Kongresu. Musimy przyznać, że koncert był niesamowity!

Drugiego dnia warsztaty odbywały się równolegle w dwóch salach, pomiędzy którymi uczestnicy mogli swobodnie migrować. Jako pierwsi wystąpili Fanciszek Georgiew i Kamil Bolek uchylając rąbka branżowych tajników wartych wykorzystania na Facebook’u i Instagramie, a także w influencer marketingu. 

Przed pierwszą przerwą kawową mieliśmy okazję wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Magdalenę Urbaniak z Brand 24, która przedstawiła social listening w mediach społecznościowych na praktycznych case study.

Jednocześnie na drugiej sali występował Patryk Brzozowski autor kanału Kameralnie.

Warsztaty z Arturem Maciorowskim były sporą dawką wiedzy na temat nowoczesnego e-mail marketingu.

Natomiast niezawodny duet Magdalena i Bartosz Daniłoś przedstawili jak ważną rolę odgrywa wideomarketing i konwersja w social mediach w  generowaniu zainteresowania internautów.

Jak ciekawie pokazywać i  mówić o danych?  Zuzanna Faliszewska i Kamil Kozieł zaserwowali prawdziwą, marketingową petardę.

W ostatniej części warsztatów spotykaliśmy się z Szymonem Słowikiem i tajnikami SEO.

Na scenie pojawił się również Krzysztof Marzec niezastąpiony specjalista w dziedzinie Google Ads.

Pod koniec warsztatów uczestników szkolili Damian Sałkowski oraz Karol Dziedzic kontynuując temat pozycjonowania i Google Ads.

Mamy nadzieję, że niebawem spotkamy się w podobnym składzie!

Do zobaczenia!

 

 

 

ZNAJDŹ NAS: