I Kongres Nowoczesnego Marketingu i Sprzedaży

29 listopada 2018 r. w warszawskim Multikinie Ursynów odbędzie się pierwsza edycja łączącego merytorykę i praktykę Kongresu Nowoczesnego Marketingu i Sprzedaży - Jak prowadzić skuteczny marketing i zwiększyć sprzedaż w kanałach online i offline. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prowadzić nowoczesny marketing online i offline by skutecznie pozyskać i utrzymać klientów koniecznie dołącz do wydarzenia!

2018-06-13 12:52:34

Istnieje minimum 9 powodów dla których powinieneś pojawić się na naszym Kongresie:

1. To pierwszy w Polsce tak praktyczny kongres o prowadzeniu marketingu online i offline – 100% praktycznych i gotowych rozwiązań dla sektora B2B i B2C, których w przeciwieństwie do innych nie potraktujemy powierzchownie.

2. Zobaczysz, jak dopasować strategię i narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy do rosnących oczekiwań i potrzeb klientów.

3. Nauczysz się podejmować trafne decyzje dotyczące strategii marketingu Twoich produktów i usług i inwestować tylko w działania, które przełożą się na realną sprzedaż.

4. Nauczysz się precyzyjnie mierzyć działania marketingowe i sprawdzać, jakie efekty sprzedażowe przynosi każda złotówka.

5. Pokażemy tylko to co dotyczy Twojej firmy. Powiemy jak rozwiązać problemy, z którymi borykasz się na co dzień, odpowiadając za marketing i sprzedaż w sektorze B2B i B2C

6. U nas nie znajdziesz wystąpień inspiracyjnych poprowadzonych przez zawodowych mówców. Prelegenci to praktycy z doświadczeniem zarówno w marketingu i sprzedaży.

7. Zakres merytoryczny szkoleń został dobrany w taki sposób, aby w trakcie jednego dnia nauczyć się, jak zaplanować, ułożyć i mierzyć działania marketingowe, by poprawić obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż.

8. Podczas jednego dnia krok po kroku pokażemy, w jaki sposób pozyskać i utrzymać nowych lokalnych klientów za pomocą metod i narzędzi, które rzeczywiście działają

9. Każde ze szkoleń oparte będzie o przykłady z różnych branż dla małych, średnich i dużych firm.

Poruszymy tematy takie jak:

  • Marketing i sprzedaż okiem stratega: czy musisz być wszędzie, by skutecznie dotrzeć i pozyskać klientów?
     
  • Nowoczesny marketing: jak pozyskiwać klientów i prowadzić kampanie sprzedażowe w internecie?
     
  • Social media w służbie sprzedaży: jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do działań sprzedażowych B2B i B2C?
     
  • Lead generation: jak skutecznie generować leady B2B i nimi zarządzać?
     
  • Customer succes management: jak mądrze połączyć działania marketingu B2B i sprzedaży, by nie tracić klientów?
     
  • Automatyzacja w praktyce: jak dzięki technologii usprawnić działania marketingowo- sprzedażowe i obsługę klienta?
     
  • Sprawny CRM i obsługa klienta: jak przez CRM zarządzać sprzedażą i wykorzystać proces obsługi klienta do zwiększenia przychodów?
     

Podczas Kongresu…

  • Dowiesz się, jak odnaleźć się w zdigitalizowanej rzeczywistości biznesowej i zwiększyć sprzedaż w czasach nieograniczonej konkurencji i walki cenowej.
  • Nauczysz się precyzyjnie mierzyć działania marketingowe i sprawdzać, jakie efekty sprzedażowe przynosi każda złotówka.
     
  • Zobaczysz, jak dopasować strategię i narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy do rosnących oczekiwań i potrzeb klientów.
     
  • Dowiesz się, jak zintegrować działania działów marketingu i sprzedaży, dzięki czemu zwiększysz przychody.
     
  • Poznasz metody i rozwiązania, które usprawnią Twoją pracę.
     
  • Dowiesz się, jak sprawnie obsługiwać klientów w internecie niezależnie od sposobu, w jaki kontaktują się z Twoją firmą.
     
  • Nauczysz się budować lojalność klientów, by ich nie tracić.

Nie daj wyprzedzić się konkurencji. Już teraz zamów bilet. Spotkajmy się w Warszawie już 29 listopada! http://nowoczesna-sprzedaz.pl/ 

 

 

 

ZNAJDŹ NAS: