II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Już 24 maja rozpoczyna się w warszawskim Multikinie Ursynów II Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji! Wydarzenie dla wszystkich tych, którzy praktykę cenią najbardziej!

2018-03-28 15:35:45

II edycja Konferencji w całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations w social media oraz rozliczaniu działań PRowych. Po powrocie do firmy będziesz umiał prowadzić skuteczny PR w internecie, mediach tradycyjnych i wprowadzisz nowe standardy mierzenia i analizy działań PR.

Jak zmieni się Twoja praca po udziale w Konferencji?

  • Wprowadzisz do swojej pracy metody sprawdzone przez autorytety w dziedzinie PR – dowiesz się, jak komunikują się najlepsi i ile na tym zyskują!
  • Poznasz tajemnice liderów PR z wiodących polskich firm – na inspirujących przykładach z praktyki dowiesz się, jak prostymi sposobami podnieść efekty swoich działań.
  • Wdrożysz do codziennej pracy najnowsze techniki i narzędzia PR, które od razu wpłyną na pozytywny odbiór Twojej firmy, organizacji czy instytucji.
  • W 100% zapanujesz nad informacjami o firmie w internecie i szybko wdrożysz skuteczne środki zaradcze w momencie pojawienia się sytuacji kryzysowych.
  • Nauczysz się budować markę i pozytywny wizerunek małego lub średniego przedsiębiorstwa w oczach Twoich klientów.
  • Poznasz najnowsze techniki, trendy, wyselekcjonowane metody pracy dla działu PR i marketingu, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje i realnie wpłyniesz na swoją karierę.

KIM SĄ NASI PRELEGENCI?

- prof. Jerzy Bralczyk - Językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki – zdradzi tajniki poprawnej polszczyzny w służbie pracy PR-owca

- Edyta Kowal - Specjalistka w zakresie strategii content marketingowej – poprowadzi prelekcję - Jak prowadzić skuteczną komunikację marki z niewielkim budżetem? Content PR w praktyce

 

 

- Anna Orzech - Specjalistka ds. komunikacji w internecie, WOŚP- nauczy Cię jak prowadzić skuteczne działania PR-owe w internecie? Sprawdzone sposoby do  zastosowania od zaraz

- Anna Miotk - Dyrektor ds. komunikacji, ekspertka mierzenia i rozliczania działań PR – pokaże Ci w jaki sposób mierzyć i rozliczać działania PR-owe?

- Urszula Podraza - Ekspertka w zakresie PR i komunikacji kryzysowej – nauczy Cię w jaki sposób zarządzać reputacją marki w sytuacjach kryzysowych?

- Katarzyna Dworzyńskapowie jak wypromować nowy produkt, usługę lub firmę?

- Dominika Trawka - Specjalistka w zakresie PR i marketingu marek premium – przedstawi skuteczne strategie PR produktów luksusowych oraz premium

Co zyskasz dzięki udziałowi w Konferencji?

  • Dowiesz się jak prowadzić działania contentowe pod SEO – nawet z niewielkim budżetem!
  • Przyciągniesz nowych klientów
  • Wyróżnisz firmę na tle konkurencji
  • Wdrożysz standardy w komunikacji PRowej, które przełożą się bezpośrednio na sprzedaż
  • Poprawisz komunikację marketingową
  • Zbudujesz społeczność wokół Twojej firmy
  • Nauczysz się rozliczać oraz analizować działania PRowe
  • Zaplanujesz strategię promocji nowego produktu lub usług

 

Wydarzenia pełnego praktycznych i skutecznych rozwiązań nie mogą przegapić:

  • Managerowie public relations
  • Pracownicy agencji PRowych
  • Szefowie firm i instytucji
  • Specjaliści ds. personalnych i komunikacji wewnętrznej
  • Specjaliści zajmujący się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami – chcący podnieść swoje kwalifikacje w zakresie PR
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie profili społecznościowych
  • Rzecznicy prasowi
  • Dziennikarze
  • Właściciele prowadzący własną działalność gospodarczą
  • Managerowie zawodowo odpowiedzialni za kształtowanie wizerunku ważnych osób, marek, instytucji oraz start-upów
  • Wszyscy zainteresowani zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najnowszych trendów w komunikacji
  • Osoby planujące rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcący nabyć sprawdzoną wiedzę i umiejętności
  • Pasjonaci, którzy interesują się zagadnieniami public relations oraz komunikacją w praktyce
  • Absolwenci kierunków PR, którzy poszukują praktycznej wiedzy o nowoczesnych metodach prowadzenia działań PR w firmach
  • Osoby, które chcą zdecydowanie zwiększyć swoją wartość rynkową.

 

Więcej informacji na stronie wydarzenia: http://www.nowoczesny-pr.pl/

ZNAJDŹ NAS: