Karolina Karolczak, jako dyrektor marketingu handlowego Agros Nova, odpowiada za wszystkie linie produktowe takich marek jak Dr Witt, Fortuna, Garden, Kotlin, Krakus, Łowicz, Pysio czy Tarczyn. Ponadto do jej zadań należą współtworzenie polityki handlowej, realizacja strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, domami mediowymi, agencjami badań rynkowych i PR.
Posiada 14-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla FoodCare, BIC Polska, Levi Strasuss oraz Sephora, gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Posiada rozległe kompetencje obejmujące takie obszary jak: merchandising, category management, trade marketing, consumer marketing, operational development, sales activities, sales strategy.
Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, coach, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych.