SPRAWDZONE NARZĘDZIA I SKUTECZNE ROZWIĄZANIA

Anna Gromańska
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z BRANŻY
Anna Gromańska

Publishing & Innovations Director, Cube Group / NetSalesMedia

Od ponad 8 lat specjalizuje się w performance marketingu – realizowała działania sprzedażowe online m.in. dla takich marek jak Provident Polska, WITTCHEN, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Trivago, Tripsta, Millennium Hotels, oraz dla międzynarodowych e-commerce’ów. W Cube Group optymalizuje współpracę przeszło 200 reklamodawców i 20 tysięcy wydawców działających w ramach sieci afiliacyjnej NetSalesMedia, która powstała dzięki integracji sieci NetSales oraz SalesMedia. Ponadto rozwija i wdraża innowacyjne technologie wspierające data-driven marketing (umożliwiające m.in. analitykę customer journey, modelowanie atrybucji, cross-device tracking). Wcześniejsze doświadczenie zdobywała m.in. w polskim i londyńskim oddziale międzynarodowej sieci afiliacyjnej. 

Publikacje autora:

Data dodania artykułu: 21.08.2018
2018-08-21 13:40:02
ZNAJDŹ NAS: