E-sukces bywa kłopotliwy

Zgodnie z raportem przygotowanym przez Neustar na grupie 300 administratorów mniejszych serwisów e-commerce, na wzrost ruchu o 100% przygotowanych jest 55% ankietowanych, na trzykrotny skok już zaledwie 27%, zaś z przyrostem liczby odwiedzin o 300% poradzi sobie już tylko 7% badanych. Wzrost zainteresowania ofertą oraz rosnące w górę słupki zysków to wymarzony scenariusz, jednak bez właściwego przygotowania na dynamiczny wzrost skali biznesu, sukces może okazać się bardzo niebezpieczny.

2017-05-05 09:59:26

Kłopotliwe oblicze sukcesu

Problemy z obsłużeniem bardzo dynamicznie rosnącego ruchu internetowego na stronie WWW nie są jedynie fikcyjną wizją służącą do straszenia świeżych przedsiębiorców, ale najrzeczywistszą prawdą. Wszystko dlatego, iż za pośrednictwem różnych narzędzi, w tym tych poprawiających pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach czy działań stricte reklamowych, administratorzy platform e-commerce dążą do systematycznego zwiększania liczby odwiedzin, które to naturalnie przekładają się na wzrost wartości sprzedaży. Zdarza się jednak, iż stają się poniekąd „ofiarami własnego sukcesu”, nie przygotowując infrastruktury IT na nawet kilkukrotnie wyższe wartości sieciowego ruchu generowanego przez coraz liczniejsze rzesze klientów e-sklepu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: