Pozytywne doświadczenie i wielokanałowość odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów

E-commerce nieustannie się zmienia i oferuje nowe funkcjonalności, a wymagania klientów wciąż rosną. Co zrobić, żeby zdobywać nowych konsumentów i zarazem zatrzymać tych, którzy są z nami już od jakiegoś czasu? Warto postawić na możliwie najlepsze doświadczenia klientów z oferowanym produktem oraz wielokanałowy kontakt z marką. Jak dostosowywanie się do oczekiwań konsumenta wpływa na sukces firmy?

2016-07-21 13:10:32

Według raportu E-commerce Polska „M-commerce. Kupuję mobilnie”[1] aż 55% badanych wskazało, że kupuje te same marki omnichannelowo tzn. w więcej niż jednym kanale sprzedaży – offline, online i mobile. Zgodnie z tym trendem, kontakt z marką powinien być możliwy we wszystkich dostępnych dla konsumenta kanałach, aby mógł on dowolnie korzystać z usługi. To wpływa na tzw. User Experience czyli emocje, które towarzyszą odbiorcy przy zetknięciu się z produktem lub usługą. Potwierdzeniem tego jak istotne jest dostosowywanie się do zmieniających się trendów w e-handlu, są dane wewnętrzne serwisu empikfoto.pl, który od maja 2016 roku prezentuje się w nowej odsłonie.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: