Redesign usługi? Tak, warto!

Aby zainteresować klienta i zrealizować jego oczekiwania, możesz wykorzystać sprzymierzeńców (lub wrogów) w postaci touchpointów swojej usługi, coraz częściej wirtualnych. Odświeżenie wizerunku w sieci to nie wszystko - poznaj szerszy kontekst, przeanalizuj całą swoją usługę przy pomocy service design i wykorzystaj przestrzeń interaktywną do jej poprawy.

2014-04-18 11:09:04

Cześć, jestem touchpoint i nie mam łatwo

Touchpoint – punkt styku czy kontaktu – to jeden z najważniejszych trybów w Twojej usłudze. To czas i miejsce, kiedy występuje kontakt z Twoją marką i często jest świadectwem tego, co dzieje się za kulisami firmy. Niezależnie od tego, czy głównym celem jest sprzedaż produktu, wzbudzenie zainteresowania lub przekazanie informacji, to emocje, jakie zostaną wywołane u klienta, mają potężną wartość – o wydawać by się mogło – niesprawiedliwym charakterze. Jest z tym trochę tak, jak z bramkarzem w piłce nożnej: może zagrać wspaniały mecz i bronić w wielu trudnych sytuacjach, ale jak w końcu zawiedzie wtedy, gdy nie powinien, to i tak jego reputacja zostanie nadszarpnięta.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: