Content marketing distribution mix, czyli jak skutecznie dystrybuować treści

Content marketerzy spierają się, czy zasada, według której 80% wysiłków należy przeznaczyć na dystrybucję, a jedynie 20% - na tworzenie contenu, jest słuszna. Oczywiście aktywna promocja treści słabej jakości nie przyniesie pożądanych efektów. Jeśli jednak przyjmiemy, że na promocję bardzo dobrych treści trzeba poświęcić jeszcze więcej wysiłku niż na ich tworzenie, to możemy spodziewać się zaskakujących wyników.

2015-07-01 12:05:34

Czym jest dystrybucja treści?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: