Brand Rituals - nie dla każdego marketera, nie dla każdej marki [recenzja]

Gdy wydawało mi się, że o lojalności, wartościach i relacjach konsumentów z markami słyszałem i czytałem już (nieomal) wszystko, moją uwagę przykuł dość szumny tytuł "Brand Rituals", nieznanego mi wówczas autora o egzotycznie brzmiącym nazwisku Zain Raj. Nie do końca wiedząc czego się spodziewać, postanowiłem zaryzykować i spróbować dać się przekonać, że taki fenomen rzeczywiście w ogóle istnieje.

2015-05-25 22:26:28

Odpowiadając krótko i zwięźle: tak, możliwe jest zaobserwowanie takich relacji konsumentów z markami, które mają status rytualny (aż dziw, że pośród wysłużonych przykładów nie pojawił się ten najbardziej oczywisty – elektroniki użytkowej opatrzonej symbolem jabłka). Czy jednak ta filozofia jest panaceum na wszystkie biznesowe bolączki, jak stara się dowodzić Raj? Obawiam się, że nie. Książka dostarcza jednak interesującą, świeżą perspektywę, a przede wszystkim autorską, przemyślaną koncepcję, zbudowaną od podstaw oraz zgrabnie zaprezentowaną. Jeśli  z entuzjazmem i dociekliwością śledzisz trwającą od lat debatę o przyszłości marketingu, ta książka powinna znaleźć się w Twojej kolekcji jako dokument programowy jednego z kierunków .

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: