Jak wygląda język reklamy? Czy strategię można dotknąć? Jak efektywnie realizować globalny e-mail marketing?

Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.

2015-03-02 12:41:35
9. edycję Kongresu rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata “Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group.
 
Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych. 
 
Najlepsze inspiracje na rok 2015
 
Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar.
 
Kongres rozpocznie cykl prezentacji “Najlepsze inspiracje na rok 2015”:
  • Dekalog budowania marki w mediach - Marcin Prokop
  • Nowy konsument i nowe zasady gospodarki - Marcin Maj, OS3 Group
  • Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? - Michał Górecki, Koszulkowo.com
  • Język w marketingu i reklamie - prof. Jerzy Bralczyk
  • Debata specjalna - prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski
Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm
 
Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas - Facebook Ads. 
 
Ścieżka MSP:
  • Narzędzia dla marketera w MSP - Marcin Kordowski, S3
  • Marketing Automation w MSP - Grzegorz Błażewicz, SALESManago
  • Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? - Anna Bratek, SARE
  • Przejdź na silną stronę marki! - Mikołaj Bleja, Horsefield
  • Czy strategię można dotknąć? - Jolanta Piela, K2 Internet
Ścieżka duże firmy:
  • Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? - Tomasz Karwatka, Divante
  • Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon - Karolina Semeniuk, Sparc Media
  • Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? - Maciej Ossowski, GetResponse
  • Programmatic buying i RTB dla dużych firm - Jakub Cyran, GO.PL
  • Videomailing - siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej - Judyta Dettlaff, LeadR
  • Analiza stron internetowych na żywo - warsztat specjalny - Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
  • Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - Maciej Swoboda, Netizens
  • Śledzenie klienta w internecie - remarketing w praktyce - warsztat specjalny Krzysztof Wroński
Praktyczne warsztaty 
 
Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.
  • Warsztaty Google Analytics - Mariusz Michalczuk, Conversion
  • Jak efektywnie zarządzać social mediami - Joanna Hodera, Sociomatic
  • Warsztaty Facebook Ads Manager - Piotr Chmielewski, SocialMediaNow
Inspirujące debaty
 
Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata "Pytasz i wiesz" z udziałem m.in. Anny Sakowicz - Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego - Prezesa Zarządu Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego - radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą będę miał przyjemność poprowadzić wspólnie z Jarosławem Kuźniarem z TVN 24.
 
 
Ostatnie wolne miejsca czekają: www.kongres-online.pl. Do zobaczenia w Warszawie.
ZNAJDŹ NAS: