Różowo mi, czyli marketing skierowany do kobiet?

Dla prawie 90% osób, kolor jest najważniejszym czyn­nikiem pod­czas wyboru pro­duktów. Róż uznawany jest za romantyczną i kobiecą barwę. W różowych strojach występowiali m.in. piłkarze Realu Madryt, Palermo czy Barcelony. Czy barwy te powinny, więc kojarzyć się tylko z marketingiem kierowanym do kobiet?

2014-09-05 14:31:13

Wg badań idealo.pl trudno doszukiwać się elementów kolorystycznych, które miałyby wskazywać na specyficzne dla danej płci warianty kolorystyczne, a różowe elementy, choć występują w sklepach internetowych, to nie stanowią w Polsce ani w ogólnoeuropejskiej średniej wyraźnej większości.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: