#Pijjabłka razem z Marwitem, czyli siła real-time marketingu na Instagramie [case study]

Naturalnym celem każdej marki prowadzącej działania w social media jest zwiększenie zasięgu. Jak jednak dotrzeć do nowych odbiorców w dobie clutteru i spadających zasięgów organicznych na Facebooku?

2014-08-05 15:39:58

Z pomocą przychodzi tutaj komunikacja wielokanałowa oraz… szybkie reagowanie na nowe trendy i rozchodzące się wirusowo treści. Modelowym przykładem takich działań jest ostatnia akcja w duchu real-time marketingu, którą dla firmy Marwit w cieniu głośnej akcji #jedzjabłka przeprowadziła krakowska agencja Eura7.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: