#Pijjabłka razem z Marwitem, czyli siła real-time marketingu na Instagramie [case study]

Naturalnym celem każdej marki prowadzącej działania w social media jest zwiększenie zasięgu. Jak jednak dotrzeć do nowych odbiorców w dobie clutteru i spadających zasięgów organicznych na Facebooku?

2014-08-05 15:39:58

Z pomocą przychodzi tutaj komunikacja wielokanałowa oraz… szybkie reagowanie na nowe trendy i rozchodzące się wirusowo treści. Modelowym przykładem takich działań jest ostatnia akcja w duchu real-time marketingu, którą dla firmy Marwit w cieniu głośnej akcji #jedzjabłka przeprowadziła krakowska agencja Eura7.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: