Rafał Janik (140 Media): Twitter to medium żywej komunikacji, w której każdy może wziąć udział

Jak przygotować się do obecności na Twitterze i jak ją mierzyć? O praktycznej komunikacji Autostrady AmberOne, Twitter Mirror na Przystanku Woodstock i reklamie na Twitterze opowiada Rafał Janik, właściciel i prezes 140 Media.

2014-08-04 15:37:48

OMP: W lipcu dowiedzieliśmy się, że 140 Media została oficjalnym przedstawicielem Twittera w Polsce. Kto może skorzystać z Waszej oferty? Agencje, marki bezpośrednio czy kryterium jest np. wysokość miesięcznego budżetu reklamowego?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: