Rafał Janik (140 Media): Twitter to medium żywej komunikacji, w której każdy może wziąć udział

Jak przygotować się do obecności na Twitterze i jak ją mierzyć? O praktycznej komunikacji Autostrady AmberOne, Twitter Mirror na Przystanku Woodstock i reklamie na Twitterze opowiada Rafał Janik, właściciel i prezes 140 Media.

2014-08-04 15:37:48

OMP: W lipcu dowiedzieliśmy się, że 140 Media została oficjalnym przedstawicielem Twittera w Polsce. Kto może skorzystać z Waszej oferty? Agencje, marki bezpośrednio czy kryterium jest np. wysokość miesięcznego budżetu reklamowego?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: