Jak pozyskać i utrzymać klienta w Internecie?

2014-05-07 09:05:09

Z bieżącego numeru dowiesz się m.in.:

  • Jak unikać błędów w komunikacji z potencjalnym klientem?
  • Jak zaktywizować swoich klientów w procesie zakupowym?
  • Jak dokonać właściwej segmentacji klientów e-sklepu?
  • Jak uszczelnić tzw. lejek zakupowy, tak aby nie tracić sprzedaży
  • Jakiego rodzaju informacji klienci poszukują na forach internetowych?
  • Jakie są najważniejsze nowości na rynku performance marketingu?
  • Jak sprawić, aby jak największa część odwiedzających e-sklep dokonywała zakupu?
  • Jak zmierzyć sukces w mediach społecznościowych?
  • Jak wykorzystać Instagram do promocji firmy?
  • Jak skutecznie angażować klienta po przez reklamę natywną?
  • Jakie informacje o rynku można uzyskać dzięki analizie porównawczej?
  • Jak bronić się przed folderem spam?

 

ZNAJDŹ NAS: