Mobile

Tematem numeru w 3 wydaniu Online Marketing Polska jest MOBILE! Specjaliści od kilku lat zwiastują już nadejście ery mobile, czy to właśnie ten moment?

2016-06-28 09:47:29

W bieżącym wydaniu:

  • Jak skutecznie wprowadzić nową markę i pozyskiwać klientów w kanale mobilnym? Rozmowa z Krzyśkiem Radoszewskim, szefem marketingu Uber w Polsce
  • Jak zoptymalizować mobilny serwis krok po kroku? Dekalog mobile managera
  • Jak wybrać powierzchnię reklamową w mobile’u?
  • Jak zaplanować kampanię w kanale mobilnym krok po kroku? Od pomysłu do pomiaru skuteczności
  • Strony AMP a wpływ na SEO. Jak i dlaczego warto zaimplementować Accelerated Mobile Pages (AMP), czyli przyspieszone strony mobilne
  • Handel w czasach komórek i tabletów. Jak projektować podstrony i zwiększać CR?
  • Konsumenci są w mobilnych mediach społecznościowych. Bądź tam i Ty!
  • Jak wypromować aplikację mobilną i zmniejszyć koszty pobrania?
  • Responsywny e-mail marketing. Jak projektować mailingi i newslettery pod smartfony?
  • Video mailing – jak robić to dobrze?
  • O czym zapomniał H&M w nowej aplikacji mobilnej?
  • Mobile SEO, czyli jak skutecznie pozycjonować serwis na urządzenia przenośne
  • Copywriting w e-mail marketingu – jak tworzyć skuteczne tematy i zachęcające teksty?
  • Prawne aspekty prowadzenia portalu internetowego
  • 10 sposobów na poprawę współczynnika klikalności w sieci wyszukiwania
  • Trendy w projektowaniu stron WWW
  • Projektowanie pozytywnego UX aplikacji mobilnej. Jak sprawić, aby użytkownicy ją pokochali?
  • Odtwarzaj wideo mobilnie
  • Snapchat – nowa zabawka czy poważne narzędzie marketingowe?
ZNAJDŹ NAS: