Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

E-mail marketing, automation marketing

E-mail marketing choć bywa niedoceniany, to jest to narzędzie, które zapewnia według większości badań najwyższy zwrot z inwestycji (ROI) spośród dostępnych kanałów online marketingu. Tematem numeru w 2 numerze w 2016 r. Online Marketing Polska jest e-mail marketing i automation marketing.

W bieżącym wydaniu znajdziecie:

  • VIP: W jaki sposób youtuberzy zmieniają
    podejście e-marketerów do wideo
    w sieci? Rozmowa z Barbarą Sołtysińską,
    szefem sieci LifeTube i IndaHash
  • Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców dzięki odpowiednim technikom segmentacji
  • Jak zbudować własną bazę subskrybentów? Sprawdzone sposoby
    na pozyskanie adresu e-mail
  • Znaleźć właściwy klucz do konwersji.   
    Wielowymiarowe testowanie i optymalizacja mailingów reklamowych
  • Projektowanie e-mailingów i newsletterów A.D. 2016 – trendy oraz tips & tricks
  • Od wysyłki do analityki – co mierzyć, w jaki sposób i jak się rozliczać, by osiągać ponadprzeciętne OR, CTR i CTOR?
  • Skuteczny landing page w procesie zbierania leadów
  • E-mail marketing dalej trzyma się
    nieźle. Jak dzisiaj optymalizować
    e-mail pod działania sprzedażowe
  • 5 najskuteczniejszych rozwiązań
    marketing automation dla e-commerce
  • Efekt PEPSI … czyli 5 sposobów na wzrost sprzedaży, których nie doceniasz (cz. II)
  • Jak dotrzeć do każdego internauty w Polsce? Reklamy napędzane danymi od A do Z
  • Nie tylko makiety. Praca nad
    systemem transakcyjnym od A do Z
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii
    reklamowych w mediach społecznościowych?
  • Customer journey, czyli rola e-mail
    marketingu na ścieżce zakupowej
  • 50 twarzy wideo, czyli jak łączyć
    obrazy z efektywnością w reklamie
  • Marketing z niskim budżetem – czy to w ogóle możliwe?
  • Krótki kurs nawigacji po lukach w ścieżce zakupowej. Przyczyny porzuceń stron i koszyków na podstawie analizy ścieżek zakupowych w kilkudziesięciu polskich sklepach i serwisach online
  • Szwajcarski nóż agencji, czyli 3 kroki
    do poprawy konwersji Twojej strony
    internetowej
  • Najsprytniejszy content w mieście
SprawdźŸ szczegóły
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl