E-commerce

Zwiększ sprzedaż online. W pierwszym w 2016 roku numerze Online Marketing Polska od narzędzi, poprzez dobór formatów sprzedażowych, po analitykę. Wszystko co w e-commerce aktualne i najważniejsze.

2016-02-25 17:05:09

W bieżącym wydaniu znajdziecie:

  • Temat VIP: Jak planować działania promocyjne w 2016 roku?
  • Checkout bez tajemnic. 7 pomysłów na optymalizację procesu składania zamówienia
  • Efekt PEPSI … czyli 5 sposobów na wzrost sprzedaży, których nie doceniasz (cz. I)
  • Jak wybrać platformę e-commerce – 10 kluczowych parametrów do porównania
  • Jak promować nowy e-commerce w internecie?
  • Jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku. Część 1.: Grupa docelowa i wysokość stawek
  • 7 niezbędnych narzędzi e-commerce menedżera
  • Back-office od A do Z – o czym najczęściej zapominają sklepy internetowe? Logistyka, wysyłka, obsługa zamówień
  • Jak rozliczać się za sprzedaż przy promocji sklepu online? Od wyboru partnera, przez model rozliczeń, do kosztów i zasad współpracy
  • Planowanie customer journey nabywcy e-commerce – od kreowania popytu do transakcji
  • Jak pozycjonować serwis w roku 2016? 5 elementów, o których musisz pamiętać
  • 6 kosztownych błędów, jakie można popełnić w AdWords
  • Marketing w obrazkach, czyli reklama na Instagramie
  • Jak wybrać platformę do e-mail marketingu w praktyce? Od open source, przez SaaS, po rozwiązania dedykowane
  • Jak nie wpadać do spamu i osiągać wysoki wskaźnik dostarczalności?
  • Social media listening w pigułce – jak, po co i dla kogo?
  • Jak zaplanować media w roku 2016
  • Jak wypromować aplikację mobilną – 7 sprawdzonych pomysłów
  • Storytelling – tak to się mówi?
  • Google Analytics e-commerce na zapleczu – od złożonego zamówienia do obsługi zwrotów
ZNAJDŹ NAS: