Social Media dla B2B i B2C

Kolejne - czwarte wydanie Magazynu Online Marketing Polska dedykowany jest tematyce Social Media dla B2B i B2C

2015-09-02 09:25:07

W bieżącym wydaniu znajdziecie:

  • Tematy VIP: 20 pytań o SEO. Rozmowa z Kasparem Szymańskim, przez 7 lat członkiem zespołu SQT (Search Quality Team) w Google’u, dziś konsultantem SearchBrothers.com
  • 10 pytań o e-commerce – Q&A do ekspertów BOLD Brand Commerce.
  • Ile kosztuje Facebook?
  • Jak zoptymalizować profil marki na Facebooku? 10 rzeczy, o których musisz pamiętać i 10, o które musisz go wzbogacić!
  • Jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku?
  • Niszowe media społecznościowe – złudzenia i szanse. 7 miejsc dla oryginalnej i efektywnej komunikacji w sieci.
  • O czym powinieneś pamiętać, gdy chcesz stworzyć strategię social media?
  • Jak stworzyć skuteczną aplikację na FB w 6 krokach?
  • Co robią marki B2B, by efektywnie zaistnieć w LinkedIn?
  • Jak stworzyć skuteczny formularz zapisu?
  • Jak prowadzić program afiliacyjny dla sklepu online? 10 wskazówek w ramach performance marketingu?
  • Jak oswoić content w social mediach?
  • Redesign serwisu – czy 3000% wzrostu konwersji jest możliwe?
  • Dbaj o jakość danych w Google Analytics.
  • Copywriting w social media – jak pisać, by angażować?
  • Integracja kanałów komunikacji – wyciśnij 100% z analizy danych
  • Ile naprawdę wart jest Twój klient i jak wykorzystać tę wiedzę do rozwoju  w branży e-commerce?
  • Reklama na YouTube od A do Z – jak wybierać formaty, prowadzić kampanię i mierzyć efektywność.
  • Jak pozycjonować filmy? Cztery kroki do sukcesu na YouTube i w wyszukiwarce wideo Google.

 

ZNAJDŹ NAS: