Planowanie mediów w Internecie

Trzecie w 2015 roku wydanie Magazynu Online Marketing Polska poświęcone jest tematyce planowania kampanii reklamowych w internecie.

2015-02-19 07:49:03

W bieżącym wydaniu znajdziecie:

  • Tematy VIP:Jak współpracować z blogerami?
  • Rozmowa z Tomkiem Tomczykiem tworzącym pod marką Janson Hunt 
  • Jak efektywnie wydawać pieniądze w online? 21 kluczowych pytań o performace marketing 
  • Jak wybrać optymalną powierzchnię reklamową w Internecie?
  • Jak zaplanować kampanię zgodnie z celami biznesowymi?
  • Pięć wyzwań przy planowaniu kampanii internetowych. Jak unikać najczęstszych błędów.
  • Don't be dramatic, it's a programmatic!
  • Jak tanio kupić powierzchnię reklamową? 6 rzeczy, o których musisz pamiętać.
  • Jak mierzyć efektywność kampanii w sieci?
  • Audyt e-mailingu i newslettera - 15 elementów do przeglądu!
  • Jak dobierać, formatować i optymalizować zdjęcia w wiadomościach e-mail marketingowych.
  • Content marketing distribution mix, czyli jak skutecznie dystrybuować w sieci.
  • Jak zoptymalizować witrynę pod urządzenia online? Przyszłość SEO po 21 kwietnia 2015 r. 
  • Pytaj śmiało ekspertów online.
  • Jak zoptymalizować checkout. Siedem sprawdzonych pomysłów na wyższą konwersję po dodaniu produktu do koszyka.
  • Omnichannel, czyli wielokanałowość - 10 praktycznych porad dla e-sprzedawców.
  • Przyciągnąłeś internautę na swoją stronę? Zadzwoń na jego komputer!
  • Atrybucja konwersji w Google Analytics krok po kroku - jaki model wybrać i jak interpretować dane?
  • Premission Marketing, czyli oczywista oczywistość
  • Cała prawda o beaconach - 10 praktycznych rad, które warto poznać!
  • Reklamy mobilne w Google AdWords.
  • Jak wykorzystać reklamę graficzną i wideo w sieci reklamowej Google. Od GDN do YouTube.
ZNAJDŹ NAS: