E-marketerzy dla e-marketerów

Na łamach numeru grudniowo-styczniowego autorzy odpowiadają na pytanie "Jakie strategie marketingowe sprawdzą się w 2015 roku?".

2014-12-19 14:38:14

W ramach tematu numeru „E-marketerzy dla e-marketerów” swoim doświadczeniem dzielą się m.in. Piotr Hibner – wicedyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej w mBank, Joanna Kosman – kierownik marketingu w ANSWEAR.com, Karolina Rojek – kierownik produkcji webvideo WOŚP/Kręcioła.TV i Tomasz Bołcun – specjalista marketingu internetowego w Meritum Bank.

- Wolałbym oczywiście polskie „podobki” niż angielskie „lajki”. Poza tym lepsze są „podobki”, bo to, co nam się podoba, nie oznacza, że od razu to lubimy. W „lajkach” mamy odzwierciedlenie postawy anglosaskiej, podczas gdy my, Słowianie, jesteśmy ostrożni z lubieniem czy kochaniem. Nie powiemy „I like it” czy „I love it”, o ile nie poznaliśmy tego bliżej. To mi trochę przeszkadza w tym „lajkowaniu”, ale w „hejtowaniu” to zupełnie coś innego (śmiech) - prof. Jerzy Bralczykiem odpowiada na 20 pytań związanych z komunikacją w internecie.

Joanna Pawlak i Michał Brański z Grupy WP opowiadają jak zmienia się promocja w sieci, w którym kierunku ewoluują kreacje reklamowe i modele rozliczeń, Co oznaczają zmiany na rynku portalowym. 

Z 19. numeru Magazynu Online Marketing Polska dowiesz się także m.in.:

  • Jak język internetu postrzega profesor Jerzy Bralczyk?
  • Jak budować, weryfikować i testować jakość baz e-mailingowych?
  • Jak efektywnie zaistnieć w społeczności B2B?
  • Jak zacząć sprzedawać w kanale mobilnym – 5 praktycznych wskazówek
  • Czy nadchodzące zmiany w prawie pomogą zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków w e-sklepach?
  • Jak radzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych?
  • Jak rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?
  • Jak uprawiać skuteczną komunikację za pośrednictwem poczty Gmail?
  • Jak w zgodzie z prawem uprawiać e-mail marketing?
  • Od briefu do wdrożenia, czyli jak rozliczać się w e-commerce?

 

ZNAJDŹ NAS: