Dział: Aktualności

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Unieważnienie kredytu we frankach w 2024 roku - Czy to dobry pomysł?

Czy zastanawialiście się kiedyś, co będzie najlepszą inwestycją w 2024 roku? Świat finansów jest pełen możliwości - od akcji spółek z branży IT, przez zakup nieruchomości, aż po lokaty bankowe. Jednak wydaje się, że wszystkie te opcje mogą zblednąć w porównaniu z czymś, co na pierwszy rzut oka wydaje się być zaledwie kroplą w oceanie finansowych możliwości - pozwem sądowym za kredyt we frankach. Tak, dobrze przeczytaliście. Statystyki z ubiegłego roku pokazują, że Frankowicze wygrali prawomocnie aż około 99% spraw sądowych. Przy obecnych statystykach, eliminacji ryzyka zwrotu wynagrodzenia za korzystanie z kapitału oraz waloryzacji, a przede wszystkim po uwzględnieniu zagwarantowanych odsetek w wysokości 11,25% rocznie, żadna inwestycja nie wydaje się być tak atrakcyjna. Dodatkowo, znaczącym udogodnieniem jest także fakt, że za cały proces sądowy płaci bank, zwracając zasądzone koszty zastępstwa procesowego.

Czytaj więcej

IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence. Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.

Czytaj więcej

Jakie są rodzaje etykiet logistycznych?

Etykiety logistyczne mogą mieć różne właściwości. Jedne wykazują wyższą odporność na temperaturę, podczas gdy inne świetnie radzą sobie z wilgocią. Jak je odpowiednio dobrać? Sprawdź, jakie są rodzaje etykiet logistycznych.

Czytaj więcej

Dlaczego warto inwestować w zrównoważone opakowania w biznesie?

Troska o środowisko naturalne staje się coraz ważniejszym tematem, dlatego wiele przedsiębiorstw szuka sposobów na zmniejszenie swojego wpływu na planetę. Jednym z kluczowych obszarów, w których firmy mogą dokonać pozytywnych zmian, są różnego rodzaju opakowania. Inwestowanie w zrównoważone materiały opakowaniowe to nie tylko kwestia spełnienia oczekiwań społecznych, ale też strategia biznesowa przynosząca wiele korzyści.

Czytaj więcej

Samorządy w świetle wyzwań: Podsumowanie konferencji PR w samorządzie i administracji

Dyskusje, warsztaty, case studies oraz wymiana najlepszych praktyk – to tylko niektóre elementy opisujące tegoroczną konferencję. W centrum uwagi znalazły się wyzwania, jakie stoją przed współczesnymi samorządami oraz nowoczesne metody będące odpowiedzią na nie. Rozdane zostały także Kryształy PR, czyli nagrody dla najlepszych PR-owych inicjatyw samorządowych.

Czytaj więcej

Personalizacja w mailingu transakcyjnym: Jak zwiększyć zaangażowanie i sprzedaż

Siła personalizacji w mailingu transakcyjnym ma moc oddziaływania na już zainteresowanych klientów. Transakcyjna natura tych wiadomości sprawia, że większość klientów otwiera je - mogą one bowiem być potwierdzeniem istotnej akcji dokonanej przez użytkownika, takiej jak zapis do newslettera, dokonanie transakcji, czy zmiana statusu zamówienia. Wykorzystanie tej skutecznej strategii komunikacji może znacznie zwiększyć zaangażowanie klienta, a tym samym również sprzedaż. Poprzez personalizowanie zawartości maili, nadawca pokazuje, że zależy mu na zadowoleniu klienta, budując pozytywne relacje i stwarzając pole do dalszych interakcji.

Czytaj więcej

Czy na rynku publikacji artykułów sponsorowanych jest jeszcze miejsce na nową platformę? 7Link proponuje optymalizację kosztów link buildingu

Nie każdy produkt czy usługa musi być rewolucją, innowacją i wywracaniem stolika. Ba, w zasadzie nawet nie może. Natomiast na pewno rynek pozostaje otwarty na alternatywy dla obecnie istniejących rozwiązań, jeśli wnoszą one jakąś wartość dodaną. Tym bardziej, gdy jest ona mierzalna w jednym z najbardziej interesujących nas aspektów – w kosztach.

Czytaj więcej

PR w samorządzie i administracji państwowej już w tym tygodniu!

XVIII edycja Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej zbliża się wielkimi krokami. Do rozpoczęcia jednego z najważniejszych wydarzeń w branży zostało już tylko kilka dni! Wszystkie miejsca wyprzedane, a Jury konkursu już rozpatruje zgłoszenia. Dodatkowo wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się na Warmii – w Kromerowie koło Olsztyna. Zapowiada się naprawdę dobrze!

Czytaj więcej

Jak tworzyć przydatne treści, które zadowolą Google i czytelników?

Stworzenie treści, które równocześnie zachwycą zarówno wyszukiwarkę Google, jak i żywych czytelników, może wydawać się sztuką równie wymagającą, co chodzenie po linie nad przepaścią SEO. Ale nie lękaj się! W naszym poradniku odkryjesz sprawdzone metody pisania, które sprostają algorytmom Google i jednocześnie zaangażują Twoich czytelników, sprawiając, że będą wracać po więcej. Przekonaj się, jak połączyć najlepsze praktyki SEO z autentycznym głosem, który przemówi do ludzi, a nie tylko do maszyn.

Czytaj więcej

Storytelling w marketingu - jak go wykorzystać w biznesie?

Często słyszy się o wzajemnym niezrozumieniu panującym pomiędzy dwoma działami w firmach: Działem Handlowym i Działem Marketingu. Bezpośrednim celem działań handlowych jest sprzedaż. Głównym celem działań marketingowych jest również jej wzrost, jednak czasami odbywa się to drogą bezpośrednią np. poprzez kampanie adsowe w internecie, a czasami pośrednią – poprzez długofalowe działania marketingowe i wzrost świadomości marki mające na celu zwiększenie sprzedaży. Dlatego właśnie marketingowcy często spotykają się z zarzutami, że łatwą ręką wydają zarobione przez handlowców pieniądze.

Czytaj więcej