#TygodnikOM - 4 lipca 2017r

Sprawdź zbór najważniejszych nowości ostatnich dni!

2017-07-06 15:17:24

Podcasty w polskim Spotify 

Polsce fani Spotify doczekali się owej sekcji, dostępnej już od 1,5 roku w zagranicznych wersjach aplikacji. Już teraz możesz dodać podcasty do swojej biblioteki.  Funkcja jak na razie dostępna jest wyłącznie w aplikacji mobilnej. 

Twórcy zdecydowanie mogliby zadbać o większą widoczność nowej opcji - wydzielone miejsce nie znalazło się w dolnym pasku. Możemy je znaleźć w sekcji "przeglądaj".

Niestety nie ma również osobnej wyszukiwarki dla podcastów. Aby znaleźć ulubioną audycję, musimy wyszukać ją w głównym pasku, a dopiero potem przejść do podcastów.

Aplikacja nie daje nam także możliwości przyspieszenie czy zwolnienia utworów.

Nowa aplikacja na Facebooku dla fanów video

Aplikacja z pewnością ułatwi życie twórcom filmów na You Tube - przede wszystkim zwiększy widoczność filmów dla fanów

Google Analytics - rozwiązanie ułatwiające wielokrotne tworzenie list remarketingowych

O tym jak wiele dobrego może zrobić remarketing wie chyba każdy, kto zajmuje się reklamą. W jaki sposób tworzyć listy remarketingowe? Sprawdźcie sami: https://blog.verseo.pl/udostepniani...Instagram dodaje kolejną opcję - przycisk CTA w Instagram Stories

Funkcja z pewnością pomoże jeszcze lepiej wykorzystać potencjał reklamowy portalu. Do wyboru będzie aż 12 przycisków CTA. Reklamy będzie można tworzyć przy pomocy Power Editora.

Instagram umożliwia filtrowanie komentarzy

Na tę funkcję z pewnością czekało wielu instagramowiczów. Twórcy portalu wychodzą na przeciw oczekiwaniom użytkowników i udostępniają nowe opcje. Do wyboru mamy więc dwa filtry: przeciw obraźliwym komentarzom oraz antyspamowy. Język polski nie został jeszcze uwzględniony, jednakże Instagram planuje poszerzenie funkcji na kolejne języki.

Creative Hub na Facebooku

W ostatnim czase w zakładce "Posty strony" na Facebooku zaszły pewne zmiany. Przede wszystkim nie ma możliwości edytowania nagłówka i opisu linku. Aby to uczynić, możemy skorzystać z Creative Hub. Jest to bardziej zaawansowane narzędzie, które świetnie sprawdza się w przygotowaniu reklamowych kreacji.

ZNAJDŹ NAS: